Pagini recente » Diferente pentru utilizator/raduhh intre reviziile 22 si 23 | Diferente pentru problema/sub intre reviziile 3 si 4 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/entropy intre reviziile 18 si 5 | Diferente pentru problema/bfs intre reviziile 59 si 58
Diferente pentru
problema/bfs intre reviziile
#59 si
#58
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Aplicatii
Algoritmul de parcurgere in latime (Breadth First Search) poate fi adaptat intr-o multime de probleme. De exemplu, la problema "Muzeu":/problema/muzeu putem consideram matricea data un graf in care celulele sunt noduri, iar laturile comune dintre celule sunt muchii. La problema "CrazySwitches":http://www.topcoder.com/stat?c=problem_statement&pm=6071&rd=9812 de pe topcoder, graful este reprezentat de stari binare, iar muchiile de posibilitatea de a ne deplasa dintr-o stare in alta. Un tip mai aparte de BFS, prezent si in problema anterioara, este acela cand costurile de pe muchii sunt mici si pentru a rezolva problema folosim mai multe cozi (complexitatea fiind mai mica decat daca am folosi algoritmul "Dijkstra":/problema/dijkstra). Mai multe explicatii asupra acestui procedeu gasiti in acest "articol":/preoni-2005/runda-2/solutii, la problema "Car":/problema/car. Alte probleme ce folosesc acest algoritm in rezolvare sunt:
Algoritmul de parcurgere in latime (Breadth First Search) poate fi adaptat intr-o multime de probleme. De exemplu, la problema "Muzeu":/problema/muzeu putem consideram matricea data un graf in care celulele sunt noduri, iar laturile comune dintre celule sunt muchii. La problema "CrazySwitches":http://www.topcoder.com/stat?c=problem_statement&pm=6071&rd=9812 de pe topcoder, graful este reprezentat de stari binare, iar muchiile de posibilitatea de a ne deplasa dintr-o stare in alta. Un tip mai aparte de BFS, prezent si in problema anterioara, este acela cand costurile de pe muchii sunt mici si pentru a rezolva problema folosim mai multe cozi (complexitatea fiind mai mica decat daca am folosi algoritmul "Dijkstra":/problema/dijkstra). Mai multe explicatii asupra acestui procedeu gasiti in acest "articol":/preoni-2005/runda-2/solutii, la problema "car":/problema/car. Alte probleme ce folosesc acest algoritm in rezolvare sunt:
* "Graf":/problema/graf (infoarena)
* "Sate":/problema/sate (infoarena)
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.