Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2006-11-11 15:02:04.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:arie.in, arie.outSursăHappy Coding 1
AutorMugurel Ionut AndreicaAdăugată de
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Arie

Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata.
Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii.

Se dau doua poligoane convexe avand N, respectiv M varfuri. Determinati aria intersectiei celor doua poligoane.

Date de Intrare

Pe prima linie a fisierului arie.in se afla numarul intreg N, reprezentand numarul de varfuri al primului poligon. Pe urmatoarele N linii se afla cate doua numere intregi, separate printr-un spatiu, reprezentand coordonatele x si y ale varfurilor primului poligon. Varfurile poligonului sunt date in ordine trigonometrica sau invers trigonometrica. Pe linia urmatoare se afla numarul intreg M, reprezentand numarul de varfuri al celui de-al doilea poligon. Pe urmatoarele M linii se afla cate doua numere intregi, separate printr-un spatiu, reprezentand coordonatele x si y ale varfurilor celui de-al doilea poligon. Varfurile poligonului sunt date in ordine trigonometrica sau invers trigonometrica.

Date de Iesire

In fisierul arie.out veti afisa aria intersectiei celor doua poligoane, rotunjita la 3 zecimale.

Restrictii si precizari

  • 3 $le; N ≤ 20
  • 3 ≤ M ≤ 20
  • {-50 ≤ }abscisa oricarui varf al unui poligon{ ≤ 50}

. -50 <= ordonata oricarui varf al unui poligon <= 50

. Pentru cei surprinsi de limitele mici ale datelor de intrare si limita mare de timp : de multe ori (TopCoder, ACM, etc.) un program cu o complexitate neoptima, dar scris repede si clar, este de preferat unuia cu o complexitate optima, dar a carui durata de scriere este mare si in care exista sanse mari sa aveti "bug"-uri!

Exemplu

arie.in arie.out
4 7.000

-2 -2

2 -2

2 2

-2 2

3

0 3

3 0

0 -3

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?