Pagini recente » Diferente pentru problema/superbec intre reviziile 40 si 41 | Diferente pentru problema/episoade intre reviziile 19 si 18 | Diferente pentru problema/lkperm intre reviziile 11 si 10 | Diferente pentru problema/viteze intre reviziile 54 si 17 | Diferente pentru problema/aprindere intre reviziile 23 si 17
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="aprindere") ==
Johnie vrea sa sparga o banca, in care seifurile sunt asezate in $N$ camere alaturate. Astfel camerele sunt asezate in ordinea $0, 1, 2 ... N - 1$. Pentru a putea gasi cifrurile seifurilor, Johnie are nevoie de lumina. El cunoaste initial camerele in care lumina este aprinsa, si in care nu. De asemenea, stie ca in unele camere sunt intrerupatoare care modifica starea unor becuri. Fiind un hot priceput, Johnie a programat intrerupatoarele camerelor astfel incat un intrerupator din camera $i$ ( $0 ≤ i ≤ N - 1$ ) sa modifice atat becul din camera respectiva, cat si eventual unele becuri din camere de dupa $i$. De asemenea, stie ca pentru fiecare intrerupator i are nevoie de un timp $T{~i~}$ pentru a-l actiona.
Johnie vrea sa sparga o banca, in care seifurile sunt asezate in N camere alaturate. Astfel camerele sunt asezate in ordinea $0, 1, 2 ... N - 1$. Pentru a putea gasi cifrurile seifurilor, Johnie are nevoie de lumina. El cunoaste initial camerele in care lumina este aprinsa, si in care nu. De asemenea, stie ca in unele camere sunt intrerupatoare care modifica starea unor becuri. Fiind un hot priceput, Johnie a programat intrerupatoarele camerelor astfel incat un intrerupator din camera $i$ ( $0 ≤ i ≤ N - 1$ ) sa modifice atat becul din camera respectiva, cat si eventual unele becuri din camere de dupa $i$. De asemenea, stie ca pentru fiecare intrerupator i are nevoie de un timp $T{~i~}$ pentru a-l actiona.
Cunoscand numarul de camere, starea lor initiala, configuratia intrerupatoarelor (programate de Johnie) cat si timpul de actionare a acestora se cere sa determinati, daca este posibil, timpul minim in care Johnie poate face lumina in toate camerele.
h2. Date de intrare
h2. Restrictii
* $1 ≤ N ≤ 1000$
* $1 ≤ M ≤ N$
* $1 ≤ NR{~i~} ≤ 100$
* $1 ≤ T{~i~} ≤ 1000$
* Intr-o camera poate exista maxim un intrerupator
* Pentru datele de test folosite va exista mereu solutie
* $1 ≤ N ≤ 1000$
* $1 ≤ M ≤ N$
* $1 ≤ NR{~i~} ≤ 100$
* $1 ≤ T{~i~} ≤ 1000$
* Intrerupatoarele din lista de intrare vor fi distincte
* Pentru datele de test folosite va exista mereu solutie
h2. Exemplu
Se actioneaza intrerupatoarele din camerele $0$, $3$ si $4$. Timpul total este $3 + 1 + 2 = 6$.
== include(page="template/taskfooter" task_id="aprindere") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: