Pagini recente » Diferente pentru problema/episoade intre reviziile 30 si 24 | Shield: Underworld Ruler | Diferente pentru problema/dubi intre reviziile 55 si 26 | Diferente pentru problema/laser intre reviziile 17 si 18 | Diferente pentru problema/aprindere intre reviziile 17 si 23
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="aprindere") ==
Johnie vrea sa sparga o banca, in care seifurile sunt asezate in N camere alaturate. Astfel camerele sunt asezate in ordinea $0, 1, 2 ... N - 1$. Pentru a putea gasi cifrurile seifurilor, Johnie are nevoie de lumina. El cunoaste initial camerele in care lumina este aprinsa, si in care nu. De asemenea, stie ca in unele camere sunt intrerupatoare care modifica starea unor becuri. Fiind un hot priceput, Johnie a programat intrerupatoarele camerelor astfel incat un intrerupator din camera $i$ ( $0 ≤ i ≤ N - 1$ ) sa modifice atat becul din camera respectiva, cat si eventual unele becuri din camere de dupa $i$. De asemenea, stie ca pentru fiecare intrerupator i are nevoie de un timp $T{~i~}$ pentru a-l actiona.
Johnie vrea sa sparga o banca, in care seifurile sunt asezate in $N$ camere alaturate. Astfel camerele sunt asezate in ordinea $0, 1, 2 ... N - 1$. Pentru a putea gasi cifrurile seifurilor, Johnie are nevoie de lumina. El cunoaste initial camerele in care lumina este aprinsa, si in care nu. De asemenea, stie ca in unele camere sunt intrerupatoare care modifica starea unor becuri. Fiind un hot priceput, Johnie a programat intrerupatoarele camerelor astfel incat un intrerupator din camera $i$ ( $0 ≤ i ≤ N - 1$ ) sa modifice atat becul din camera respectiva, cat si eventual unele becuri din camere de dupa $i$. De asemenea, stie ca pentru fiecare intrerupator i are nevoie de un timp $T{~i~}$ pentru a-l actiona.
Cunoscand numarul de camere, starea lor initiala, configuratia intrerupatoarelor (programate de Johnie) cat si timpul de actionare a acestora se cere sa determinati, daca este posibil, timpul minim in care Johnie poate face lumina in toate camerele.
h2. Date de intrare
h2. Restrictii
* $1 ≤ N ≤ 1000$
* $1 ≤ M ≤ N$
* $1 ≤ NR{~i~} ≤ 100$
* $1 ≤ T{~i~} ≤ 1000$
* Intrerupatoarele din lista de intrare vor fi distincte
* Pentru datele de test folosite va exista mereu solutie
* $1 ≤ N ≤ 1000$
* $1 ≤ M ≤ N$
* $1 ≤ NR{~i~} ≤ 100$
* $1 ≤ T{~i~} ≤ 1000$
* Intr-o camera poate exista maxim un intrerupator
* Pentru datele de test folosite va exista mereu solutie
h2. Exemplu
Se actioneaza intrerupatoarele din camerele $0$, $3$ si $4$. Timpul total este $3 + 1 + 2 = 6$.
== include(page="template/taskfooter" task_id="aprindere") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: