Fişierul intrare/ieşire:antobroasca.in, antobroasca.outSursăInfoarena Monthly 2014, Runda 7
AutorTeodor PlopAdăugată demaritimCristian Lambru maritim
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Antobroasca

Cum ziua Antoniei este pe 31 iulie, Antonio s-a gândit să îi cumpere acesteia o broască, aceasta fiind animalul de companie preferat al fetei. Pentru ca acest cadou să fie complet, Antonio îi pune prietenei sale următoarea întrebare:

Uite, ţi-am aşezat broscuţa pe axa de coordonate xOy, în punctul (0, 0). Apoi, am botezat broscuţa Antobroasca, cred că i se potriveste numele. Am învăţat-o pe Antobroasca să se mişte pe o distanţă de exact X pe orizontală, sau pe o distanţa de exact Y pe verticală. Ca să complicăm puţin joculeţul, am învăţat-o pe Antobroasca noastră să se mişte pe diagonală, pe o direcţie paralelă cu prima bisectoare, pe o distanţă de exact Z * sqrt(2). Vreau să îmi spui dacă broscuţa se poate opri vreodata în punctul de coordonate (A, B).

Date de intrare

Fişierul de intrare antobroasca.in conţine pe prima linie un număr natural T, reprezentând numărul de teste. Pentru fiecare test, pe prima linie se vor găsi trei numere naturale, X Y Z, cu semnificaţia din enunţ, iar pe cea de-a doua linie se vor găsi două numere naturale A B, reprezentând coordonatele punctului din întrebarea lui Antonio.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire antobroasca.out se vor găsi T linii, pe fiecare linie i aflându-se răspunsul la întrebarea i. Dacă broasca se poate opri în punctul de coordonate (A, B) din întrebarea i, se va afişa "DA". În caz contrar, se va afişa "NU".

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 100
  • 1 <= X, Y, Z <= 1.000.000.000
  • -1.000.000.000 <= A, B <= 1.000.000.000

Exemplu

antobroasca.inantobroasca.out
5
1 2 3
-3 8
1 3 3
3 8
1 3 4
3 1
1 3 4
0 0
2 1 1
-1 -1
DA
NU
DA
DA
DA

Explicaţie

Pentru primul test, broscuţa poate efectua mişcările:
(0, 0) ; (-1, 0) ; (-2, 0) ; (-3, 0) ; (-3, 2) ; (-3, 4) ; (-3, 6) ; (-3, 8)

Pentru cel de-al treilea test, broscuţa poate efectua mişcările:
(0, 0) ; (4, 4) ; (3, 4) ; (3, 1)

Pentru cel de-al patrulea test, broscuţa stă pe loc.

Pentru cel de-al cincilea test, broscuţa poate efectua mişcările:
(0, 0) ; (-1, -1)

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content