Pagini recente » Clasament prega_ioit2018_1 | Diferente pentru problema/sahara intre reviziile 1 si 2 | Diferente pentru problema/amiba intre reviziile 1 si 2
Diferente pentru
problema/amiba intre reviziile
#1 si
#2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="amiba") ==
Poveste şi cerinţă...
Plictisiţi de teoriile evoluţioniste, legile fizicii cuantice şi tabla înmulţirii, fraţii amiba (trei la număr: Şeful, Slabul şi Micuţul) s-au decis să joace un joc clasic de cărţi: Război în Trei.
Regulile jocului sunt simple: fiecare din cei *3* jucători are *N* cărţi numerotate cu valori de la *1* la *3 * N*. Toate cele *3 * N* cărţi sunt distincte, iar jocul constă în *N* runde. La o rundă fiecare jucător alege o carte pe care să o joace. Cartea cu valoarea cea mai mare îi aduce deţinătorului *A* puncte, în timp ce a doua cea mai mare carte aduce *B* puncte (se garantează că *A* ≥ *B*).
Enervaţi de atitudinea arogantă a fratelui mai mare, Slabul şi Micuţul s-au decis să se alieze. Singurul lor scop în acest joc este să minimizeze scorul fratelui lor (Şeful), deci nu contează cât obţine fiecare independent. Din păcate, aceştia nu prea ştiu să citească ce numere sunt scrise pe cărţile lor. Astfel, singura lor strategie este să joace prima carte din mână şi să se roage la zeul Amibus să câştige.
Ştiind cărţile fiecărui jucător, precum şi ordinea în care fratele Şeful îşi joacă mâinile, scopul vostru este să selectaţi o ordine pentru ceilalţi *2* fraţi astfel încât să minimizaţi scorul primului. Dacă reuşiţi, Zeul Amibus vă va recompensa cu *100* de puncte.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $amiba.in$ ...
Fişierul de intrare $amiba.in$ va conţine pe prima linie un număr natural *T* (numărul de teste), urmat de *T* teste. Fiecare test va fi descris prin *4* linii:
* Pe linia *1* se vor găsi *3* numere naturale: *N*, *A* şi *B* cu semnificaţia din enunţ.
* Pe linia *2* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile primului jucător (Şeful). Acesta va juca cărţile fix în ordinea dată.
* Pe linia *3* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile celui de al doilea jucător (Slabul).
* Pe linia *4* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile celui de al treilea jucător (Micuţul).
h2. Date de ieşire
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.