}
==
Observam mai multe deficiente in codul de mai sus. Pe langa documentatia rudimentara, mai avem faptul ca Por Costel isi retine graful printr-un vector de muchii (vectorul E). O muchie este retinuta ca un triplet (x, y, z) cu semnficiatie ca muchia porneste de la x la y si are costul z. Dar cel mai rau probabil este faptul ca programul este LENT !
Observam mai multe deficiente in codul de mai sus. Pe langa documentatia rudimentara, mai avem faptul ca Por Costel isi retine graful printr-un vector de muchii (vectorul <tex>E</tex>). O muchie este retinuta ca un triplet (x, y, z) cu semnficiatie ca muchia porneste de la x la y si are costul z. Dar cel mai rau probabil este faptul ca programul este LENT !
Pentru ca vrem ca prietenul nostru cu copite sa plece cu o parere buna despre informatica, am vrea sa ia 100 de puncte cu aceasta sursa, ba chiar sa ruleze cat mai repede. Este clar ca numarul de iteratii ale while-ului este influentat direct de ordinea muchiilor in vectorul de muchii E.
Pentru ca vrem ca prietenul nostru cu copite sa plece cu o parere buna despre informatica, am vrea sa ia 100 de puncte cu aceasta sursa, ba chiar sa ruleze cat mai repede. Este clar ca numarul de iteratii ale _while()-ului_ este influentat direct de ordinea muchiilor in vectorul de muchii <tex>E</tex>.
Dandu-se un graf orientat cu N noduri si M muchii, vi se cere sa afisati o ordonare a muchiilor astfel incat algoritmul Bellman-Ford scris de Por Costel sa se termine dupa doua iteratii (adica sa se intre in instructiunea repetitiva while() doar de doua ori).
Dandu-se un graf orientat cu N noduri si M muchii, vi se cere sa afisati o ordonare a muchiilor astfel incat algoritmul Bellman-Ford scris de Por Costel sa se termine dupa doua iteratii (adica sa se intre in instructiunea repetitiva _while()_ doar de doua ori).
h2. Date de intrare
În fişierul de intrare $algoritm.in$ se va gasi pe prima linie <tex>T</tex>, numarul de teste.
Fiecare dintre cele T teste are formatul urmator: pe prima linie sunt doua numere <tex>N</tex> si <tex>M</tex>, numarul de noduri, respectiv numarul de muchii din graf. Urmeaza M linii ce descriu muchiile, fiecare continand exact 3 numere <tex>a</tex>, <tex>b</tex>, <tex>c</tex>, cu semnificatia ca exista o muchie de la nodul a la nodul b care are costul c.
Fiecare dintre cele T teste are formatul urmator: pe prima linie sunt doua numere <tex>N</tex> si <tex>M</tex>, numarul de noduri, respectiv numarul de muchii din graf. Urmeaza M linii ce descriu muchiile, fiecare continand exact 3 numere <tex>a</tex>, <tex>b</tex>, <tex>c</tex>, cu semnificatia ca exista o muchie de la nodul <tex>a</tex> la nodul <tex>b</tex> care are costul <tex>c</tex>.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $algoritm.out$ se vor afisa <tex>T</tex> linii, fiecare cu cate <tex>M</tex> numere, a i-a linie va contine o permutare a indicilor muchiilor, ce reprezinta ordinea in care vor aparea in vectorul E al lui Por Costel. Muchiile se considera indexate dupa ordinea din fisierul de intrare (e.g. prima muchie citita este muchia cu indicele 1)
În fişierul de ieşire $algoritm.out$ se vor afisa <tex>T</tex> linii, fiecare cu cate <tex>M</tex> numere, a i-a linie va contine o permutare a indicilor muchiilor, ce reprezinta ordinea in care vor aparea in vectorul <tex>E</tex> al lui Por Costel. Muchiile se considera indexate dupa ordinea din fisierul de intrare (e.g. prima muchie citita este muchia cu indicele 1)
h2. Restricţii si Precizari