Fişierul intrare/ieşire:aladdin.in, aladdin.outSursăBursele Agora 2006
AutorCosmin Silvestru NegruseriAdăugată de
Timp execuţie pe test0.675 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Aladdin

Testele pentru aceasta problema nu sunt destul de bine construite pentru a departaja corect solutii ineficiente sau gresite.
Intra aici daca vrei sa ne ajuti sa imbunatatim calitatea testelor pentru aceasta problema!

Aladdin, asa cum stiati, este un mare magnat in afacerea de comercializare a covoarelor magice. Acesta doreste sa o cucereasca pe printesa Iasmina, iar aceasta, pentru a-i testa inteligenta il roaga sa ii faca un covor dreptunghiular impartit in patratele, asemanator unei table de sah cu N linii si M coloane. Fiecare patratel de pe covor trebuie colorat cu alb sau cu negru. Pentru fiecare patrat care contine patru patratele Iasmina pune conditia sa aiba un numar fixat de patratele colorate cu negru.

Cerinta

Ajutati-l pe Aladdin sa realizeze un covor care satisface conditiile impuse de printesa Iasmina!

Date de intare

In fisierul de intrare aladdin.in vom avea pe prima linie doua numere intregi N si M. Pe urmatoarele N - 1 linii vom avea cate M - 1 numere intregi, separate intre ele prin spatii, astfel incat al j-lea numar intreg de pe linia i + 1 a fisierului reprezinta numarul de patratele al patratului care ocupa patratelele care au coordonatele (i, j), (i + 1, j), (i, j+1) si (i + 1, j + 1) care trebuie sa fie colorate cu negru.

Date de iesire

In cazul in care nu se poate construi niciun covor care sa satisfaca cerintele Iasminei, fisierul de iesire aladdin.out va contine pe prima linie numarul -1.
In cazul in care exista solutii atunci poate fi afisata oricare. In fisierul de iesire se vor scrie N linii si M elemente pe fiecare linie separate prin cate un spatiu; 0 va reprezenta un patratel colorat cu alb si 1 un patratel colorat cu negru.

Restrictie

  • 1 ≤ N, M ≤ 1000.

Exemplu

aladdin.inaladdin.out
4 4
3 2 3
2 3 3
1 2 1
1 1 0 1
1 0 1 1
0 1 1 0
0 0 0 0
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content