Pagini recente » Diferente pentru problema/sg1 intre reviziile 4 si 5 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/procente intre reviziile 4 si 3 | Diferente pentru problema/secv6 intre reviziile 28 si 27 | Diferente pentru problema/aiacujoc intre reviziile 4 si 5
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
De exemplu, dacă ar juca pe un grid de $N = 3$ linii şi $M = 5$ coloane şi ar alege $K = 3$, jocul s-ar putea desfăşura în felul următor:
| !problema/aiacujoc?01.jpg! | !problema/aiacujoc?02.jpg! | !problema/aiacujoc?03.jpg! |
| *Pasul 1*: Bulănel plasează pătratul pe linia $2$, coloana $5$ | *Pasul 2*: Bulăniţa extinde figura cu $2$ coloane în vest. | *Pasul 3*: Bulănel extinde figura cu $1$ linie în nord. |
| *Pasul 1*: Bulănel plasează pătratul pe linia $2$, coloana $5$ | *Pasul 2*: Bulăniţa extinde figura cu $2$ coloane în est. | *Pasul 3*: Bulănel extinde figura cu $1$ linie în nord. |
| !problema/aiacujoc?04.jpg! | !problema/aiacujoc?05.jpg! | !problema/aiacujoc?06.jpg! |
| *Pasul 4*: Bulăniţa extinde figura cu $1$ linie în sud. | *Pasul 5*: Bulănel extinde figura cu $1$ coloană în vest. | *Pasul 6*: Bulăniţa extinde figura cu $1$ coloană în vest. |
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $aiacujoc.in$ conţine pe prima linie numărul natural $T$, reprezentând numărul de jocuri pe care Bulănel şi Bulăniţa o să-l joace. Pe fiecare din următoarele $T$ linii, se află câte trei numerele naturale care definesc un joc: numărul natural $N$, reprezentând numărul de linii ale gridului, urmat de numărul natural $M$, reprezentând numărul de coloane ale gridului, urmat de numărul natural $K$, reprezentând numărul de linii sau de coloane cu care un jucător poate extinde figura la un anumit pas.
Fişierul de intrare $aiacujoc.in$ conţine pe prima linie numărul natural $T$, reprezentând numărul de jocuri pe care Bulănel şi Bulăniţa o să-l joace. Pe fiecare din următoarele $T$ linii, se află câte trei numerele naturale care definesc un joc: numărul natural $N$, reprezentând numărul de linii ale gridului, urmat de numărul natural $M$, reprezentând numărul de coloane ale gridului, urmat de numărul natural $K$, reprezentând numărul maxim de linii sau de coloane cu care un jucător poate extinde figura la un anumit pas.
h2. Date de ieşire
h4. Al doilea exemplu
Pentru al primul joc, gridul are dimensiunile $N=3, M=5$. Un jucător poate extinde figura cu maxim $K=3$ linii sau coloane. Poziţiile care îi asigură lui Bulănel strategie de câştig sunt $(1;2), (1;4), (2;1), (2;3), (2;5), (3;2), (3;4)$.
Pentru primul joc, gridul are dimensiunile $N=3, M=5$. Un jucător poate extinde figura cu maxim $K=3$ linii sau coloane. Poziţiile care îi asigură lui Bulănel strategie de câştig sunt $(1;2), (1;4), (2;1), (2;3), (2;5), (3;2), (3;4)$.
Pentru al doilea joc, gridul are dimensiunile $N=88, M=200$. Un jucător poate extinde figura cu maxim $56$ de linii sau coloane. Sunt $680$ de poziţii care conduc la câştig.
== include(page="template/taskfooter" task_id="aiacujoc") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.