Diferente pentru problema/adlic intre reviziile #1 si #3

Diferente intre titluri:

adlic
Adlic

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="adlic") ==
Poveste şi cerinţă...
Pentru următorul an şcolar admiterea celor $N$ elevi în liceu se va face pe baza unor evaluări complexe. Fiecare dintre viitorii elevi ai clasei a IX-a va primi, în urma testelor şi probelor pe care le va susţine, un
punctaj (număr natural nenul) cu care va participa la admiterea electronică. Repartizarea fiecărui elev în clase se face în ordinea înscrierii respectând criteriile:
 
* Primul elev se repartizează în clasa cu numărul de ordine $1$.
* În clasa în care este repartizat un elev nu există, până la momentul repartizării sale, niciun punctaj mai mare decât al său.
* Numărul claselor să fie cât mai mic posibil.
 
h2. Cerinţe
 
Determinaţi:
$1.$ Punctajul primului elev care nu ar mai putea fi repartizat în prima clasă în condiţiile în care toţi elevii îşi doresc să fie repartizaţi în prima clasă (se aplică doar la cerinţa $1$).
$2.$ Numărul claselor ce se vor forma respectând criteriile.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $adlic.in$ ...
Fişierul de intrare $adlic.in$ conţine pe primul rând numărul $C$ a cărui valoare poate fi $1$ sau $2$, apoi separat de un spaţiu numărul natural $N$.
Pe liniile următoare se găsesc cele $N$ punctaje ale elevilor în ordinea înscrierii, numere naturale nenule despărţite prin câte un spaţiu.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $adlic.out$ ...
Dacă $C = 1$, atunci în fişierul de ieşire adlic.out se va scrie soluţia cerinţei $1$.
Dacă $C = 2$, atunci în fişierul de ieşire adlic.out se va scrie soluţia cerinţei $2$.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
 
h2. Exemplu
* Punctajele elevilor vor avea cel mult şase cifre
* $1 ≤ N ≤ 1.000.000$
* Pentru cerinţa $1$ se garantează existenţa soluţiei
* Pentru $20%$ din punctaj cerinţa va fi $C = 1$
* Pentru alte $20%$ din punctaj cerinţa va fi $C = 2$ şi $N ≤ 1000$
* Pentru restul testelor $C = 2$ şi $N ≤ 1.000.000$
table(example). |_. adlic.in |_. adlic.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
h3. Explicaţie
h2. Exemplu
...
table(example). |_. adlic.in |_. adlic.out |_. Explicaţie |
| 1 9
4 2 4 2 7 10 9 11 8
| 2
| 4 se repartizează în prima clasă, iar 2 trebuie repartizat în cea
de-a doua clasă
|
| 2 9
4 2 4 2 7 10 9 11 8
| 3
| O soluţie posibilă este cea în care se formează clasele:
$4 4 7 9$
$2 2 10 11$
$8$
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="adlic") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.