Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test16.in
Diferente pentru problema/aby intre reviziile #41 si #16
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
De curand maleficul Rainbowdash din Rasiel a rapit-o pe printesa Lolita, iar eroul nostru, Abu, este pregatit sa faca orice ca sa o salveze. Dupa o calatorie epica cu multe peripetii Abu afla in final ca printesa este tinuta prizoniera de Rainbowdash in ultima camera a castelului pomenit anterior.
Castelul este format din $N$ (numerotate de la 0 la $N$ - 1) camere si $M$ pereti magici ce fac legatura dintre aceste camere.Peretii acestia sunt speciali si un om cu vointa puternica (cum ar fi eroul nostru) poate trece prin ei, dar numai intr-un sens prestabilit.
Castelul este format din $N$ (numerotate de la 0 la $N$ - 1) camere si $M$ pereti magici ce fac legatura dintre aceste camere, peretii acestia sunt speciali si un om cu vointa puternica (cum ar fi eroul nostru) poate trece prin ei, dar numai intr-un sens prestabilit.
Deoarece eroul nostru are un dispozitiv magic de teleportare numit lucoj,el nu trebuie decat sa ajunga la Lolita(aflata in camera $N - 1$) trecand prin pereti incepand din prima camera (numerotata cu$0$) si apoi aventura lui va lua sfarsit, intorcandu-se cu printesa acasa.
Deoarece eroul nostru are un dispozitiv magic de teleportare, numit lucoj el nu trebuie decat sa ajunga la Lolita(aflata in camera $N$ - 1) trecand prin pereti, incepand din prima camera (numerotata cu 0) si apoi aventura lui va lua sfarsit, intorcandu-se cu printesa acasa.
Din pacate pentru noi treaba se complica.Rainbowdash a aflat de planul lui Abu,si fiind un magician puternic el are la dispozitie urmatorul truc pentru a-l impiedica sa ajunga la Lolita:Deoarece a rostit niste incantatii magice,de fiecare data cand Abu trece printr-un perete,Rainbowdashesteobligatsaaleagao camera iar toti peretii ce au o fata spre acea camera isi vor schimba sensul magic.
Din pacate pentru noi treaba se complica, Rainbowdash a aflat de planul lui Abu,si fiind un magician puternic el are la dispozitie urmatorul truc pentru a-l impiedica sa ajunga la Lolita: de fiecare data cand Abu trece printr-un perete, el poate alege o camera, iar toti peretii ce au o fata spre acea camera isi vor schimba sensul magic.
Spre exemplu sa spunem ca avem un castel cu$3$camere.Exista un perete de la camera$0$la camera$1$si un perete de la camera$1$la camera$2$.Abu nusepoate muta decat din camera$0$in camera$1$, dupa aceasta, Rainbowdash poate vrajii fie camera$1$caz in care se schimba sensul peretilor de la$0$la$1$si de la$1$la$2$, sau camera$2$,caz in care se schimba sensul peretelui de la camera$1$la camera$2$.De observat ca in acest caz Abu nu poate sa salveze printesa.Pe de alta parte daca ar mai exista inca un perete de la camera$2$la camera$1$, orice ar face Rainbowdash , Abu poate ajunge in camera$2$.
Spre exemplu sa spunem ca avem un castel cu 3 camere, exista un perete de la camera 0 la camera 1 si un perete de la camera 1 la camera 2, Abu nu poate muta decat din camera 0 in camera 1, dupa aceasta, Rainbowdash poate vrajii fie camera 1 caz in care se schimba sensul peretilor de la 0 la 1 si de la 1 la 2, sau camera 2 ,caz in care se schimba sensul peretelui de la camera 1 la camera 2, de observat ca in acest caz Abu nu poate sa salveze printesa, pe de alta parte daca ar mai exista inca un perete, de la camera 2 la camera 1, orice ar face Rainbowdash , Abu poate ajunge in camera 2.
Abu a obtinut in calatoriile lui $T$ harti dintre care una sigur corespunde castelului, dar nefiind sigur care dintre ele , el va roaga sa-i spuneti pentru fiecare daca este posibil sa-si salveze printesa, presupunand ca maleficul Rainbowdash nu-si greseste miscarile.
Abu a obtinut in calatoriile lui $T$ harti dintre care una sigura corespunde castelului, dar nefiind sigur care dintre ele , el va roaga sa-i spuneti pentru fiecare daca este posibil sa-si salveze printesa, presupunand ca maleficul Rainbowdash nu-si greseste miscarile.
h2. Date de intrare
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $aby.out$ veti afisa $T$ linii, fiecare linie $i$ continand raspunsul pentru configuratia de la testul $i$, si anume$1$daca Abu poate ajunge in ultima camera, iar in caz contrat$0$.
În fişierul de ieşire $aby.out$ veti afisa $T$ linii, fiecare linie $i$ continand raspunsul pentru configuratia de la testul $i$, si anume 1 daca Abu poate ajunge in ultima camera, iar in caz contrat 0.
h2. Restricţiisi precizari
h2. Restricţii
* $Intre teste exista cate o linie libera$ * $Pot exista mai multi pereti intre doua camere$ * $Pot exista pereti cu ambele capete in aceeasi camera$ * $Dupa fiecare mutare a lui Abu, Rainbowdash este obligat sa aleaga si el o camera si s-o vrajeasca$ * $1 ≤ T ≤ 103$ * $2 ≤ N ≤ 12$ * $0 ≤ M ≤ 150$ * $Abu si Rainbowdash isi fac miscarile optim.$ * $Lolita nu are buletin.$
* 1 ≤ $T$ ≤ 100 * 2 ≤ $N$ ≤ 15 * 0 ≤ $M$ ≤ $N$ * $N$
h2. Exemplu table(example). |_. aby.in |_. aby.out |
| 5 3 2 0 1
| 1 5 4
1 2
3 3 0 1 1 2 2 1 5 9 0 1 1 2 2 1
1 3
4 1 3 2 4 2
3 4
4 2 6 16 0 2 0 3 1 3 1 4 1 5 2 0 2 1 2 3 3 2 3 4 4 0 4 1 4 5 5 1 5 2 5 3 6 15 0 1 1 0 1 5 2 1 2 3 2 4 3 1 3 3 3 5 4 0 4 1 4 4 4 5 5 2 5 4
2 4
| 0
1 0 1 0
| h3. Explicaţie
Primele doua teste au fost explicate in enunt, iar la al 3-lea, Abu se va muta de la 0 la 1, Rainbowdash va vrajii camera 3, Abu se va muta de la 1 la 2, rainbowdash va vrajii din nou camera 3, apoi Abu se muta de la 2 la 1... si tot asa, astfel abu nu va ajunge niciodata in ultima camera. La al 4-lea test Abu se va muta in 2, daca rainbowdash vrajeste camera 2, abu s-ar duce in 5, asadar el trebuie sa vrajeasca camera 1(fiind dublu legata de 5), de aici abu se duce in 3, de unde orice ar face Rainbowdash , Abu va castiga in maxim 3 mutari. La al 5-lea test abu se poate plimba intre camera 0 si camera 1, la fiecare mutare a sa vrajitorul vrajeste camera 5, lasandu-l pe Abu blocat.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="aby") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum:
8785