Diferente pentru problema/aby intre reviziile #16 si #17

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Castelul este format din $N$ (numerotate de la 0 la $N$ - 1) camere si $M$ pereti magici ce fac legatura dintre aceste camere, peretii acestia sunt speciali si un om cu vointa puternica (cum ar fi eroul nostru) poate trece prin ei, dar numai intr-un sens prestabilit.
Deoarece eroul nostru are un dispozitiv magic de teleportare, numit lucoj el nu trebuie decat sa ajunga la Lolita(aflata in camera $N$ - 1) trecand prin pereti, incepand din prima camera (numerotata cu 0) si apoi aventura lui va lua sfarsit, intorcandu-se cu printesa acasa.
Deoarece eroul nostru are un dispozitiv magic de teleportare, numit lucoj el nu trebuie decat sa ajunga la Lolita(aflata in camera $N - 1$) trecand prin pereti, incepand din prima camera (numerotata cu $0$) si apoi aventura lui va lua sfarsit, intorcandu-se cu printesa acasa.
Din pacate pentru noi treaba se complica, Rainbowdash a aflat de planul lui Abu,si fiind un magician puternic el are la dispozitie urmatorul truc pentru a-l impiedica sa ajunga la Lolita: de fiecare data cand Abu trece printr-un perete, el poate alege o camera, iar toti peretii ce au o fata spre acea camera isi vor schimba sensul magic.
Spre exemplu sa spunem ca avem un castel cu 3 camere, exista un perete de la camera 0 la camera 1 si un perete de la camera 1 la camera 2, Abu nu poate muta decat din camera 0 in camera 1, dupa aceasta, Rainbowdash poate vrajii fie camera 1 caz in care se schimba sensul peretilor de la 0 la 1 si de la 1 la 2, sau camera 2 ,caz in care se schimba sensul peretelui de la camera 1 la camera 2, de observat ca in acest caz Abu nu poate sa salveze printesa, pe de alta parte daca ar mai exista inca un perete, de la camera 2 la camera 1, orice ar face Rainbowdash , Abu poate ajunge in camera 2.
Spre exemplu sa spunem ca avem un castel cu $3$ camere, exista un perete de la camera $0$ la camera $1$ si un perete de la camera $1$ la camera $2$, Abu nu poate muta decat din camera $0$ in camera $1$, dupa aceasta, Rainbowdash poate vrajii fie camera $1$ caz in care se schimba sensul peretilor de la $0$ la $1$ si de la $1$ la $2$, sau camera $2$ ,caz in care se schimba sensul peretelui de la camera $1$ la camera $2$, de observat ca in acest caz Abu nu poate sa salveze printesa, pe de alta parte daca ar mai exista inca un perete, de la camera $2$ la camera $1$, orice ar face Rainbowdash , Abu poate ajunge in camera $2$.
Abu a obtinut in calatoriile lui $T$ harti dintre care una sigura corespunde castelului, dar nefiind sigur care dintre ele , el va roaga sa-i spuneti pentru fiecare daca este posibil sa-si salveze printesa, presupunand ca maleficul Rainbowdash nu-si greseste miscarile.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $aby.out$ veti afisa $T$ linii, fiecare linie $i$ continand raspunsul pentru configuratia de la testul $i$, si anume 1 daca Abu poate ajunge in ultima camera, iar in caz contrat 0.
În fişierul de ieşire $aby.out$ veti afisa $T$ linii, fiecare linie $i$ continand raspunsul pentru configuratia de la testul $i$, si anume $1$ daca Abu poate ajunge in ultima camera, iar in caz contrat $0$.
h2. Restricţii
*  1 ≤ $T$ ≤ 100
*  2 ≤ $N$ ≤ 15
*  0 ≤ $M$ ≤ $N$ * $N$
*  $1 ≤ T ≤ 100$
*  $2 ≤ N ≤ 15$
*  $0 ≤ M ≤ N * N$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.