Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test10.ok
Diferente pentru planificare/sponsori intre reviziile #16 si #28
Diferente intre titluri:
Infoarena cautasponsori
Prezentare infoarena
Diferente intre continut:
h1. Infoarena cauta sponsori == include(page="template/todo")==
h1. Prezentare infoarena
h2. Misiunea infoarena
Misiunea noastra este sa atragem elevii si studentii cei mai buni din domeniul IT si sa le oferim oportunitati de pregatire pe masura lor. Prin materialele si activitatile propuse ii ghidam si ii ajutam sa se pregateasca pentru concursurile nationale si internationale de informatica si programare (vezi pagina de 'marturii':marturii). Impreunaformam comunitatea infoarena, o comunitate deschisa in care fiecare este incurajat sa contribuie si sa impartaseasca ce stie.
Misiunea noastra este sa atragem elevii si studentii cei mai buni din domeniul IT si sa le oferim oportunitati de pregatire pe masura lor. Prin materialele si activitatile propuse ii ghidam si ii ajutam sa se pregateasca pentru concursurile nationale si internationale de informatica si programare (vezi pagina de 'marturii':marturii). Impreuna cu ei vrem sa consolidam si sa extidem comunitatea infoarena, o comunitate deschisa in care fiecare este incurajat sa contribuie si sa impartaseasca ce stie.
h2. Scurt istoric infoarena a luat fiinta in anul 2003 la initiativa a trei dintre membrii fondatori: Leonard Crestez, Mircea Pasoi si Cristi Strat. Ei is doreau un site de pregatire destinat pasionatilor de informatica din Romania cu evaluare automata disponibila 24/24. Odata lansat, site-ul a devenit primul de acest gen din Romania.
Al patrulea olimpic, Silviu Ganceanu, s-a alaturat echipei in februarie 2004, cand au organizat primul concurs online. Mai tarziu, celor patru li s-au alaturat alti pasionati de informatica. In prezent, proiectul infoarena a strans in jurul lui o 'echipa':echipa-infoarena redutabila de elevi, studenti si profesionisti IT - fosti sau actuali olimpici nationali si internationali.
Al patrulea olimpic, Silviu Ganceanu, s-a alaturat echipei in februarie 2004, cand au organizat primul concurs online. Mai tarziu, celor patru li s-au alaturat alti voluntari pasionati de informatica. In prezent, proiectul infoarena a strans in jurul lui o 'echipa':echipa-infoarena redutabila de elevi, studenti si profesionisti IT - fosti sau actuali olimpici nationali si internationali.
In decembrie 2006 a fost lansat infoarena 2.0, un site construit de la zero care sa-l inlocuiasca pe cel vechi. Oferind o serie de feature-uri noi (rating, profiluri personalizate, pagini wiki, forum integrat) infoarena 2.0 este menit consolideze comunitatea, sa sporesca comunicarea intre membrii acesteia si sa le ofere motivatii noi.
h2. Cum ne indeplinim misiunea
h3. Concursuri online
h4. Concursuri online
Organizam periodic 'concursuri online':concursuri si onsite pe modelul olimpiadelor nationale si internationale. Pana acum am reusit sa organizam peste 30 de astfel de concursuri.
h3. Arhiva de probleme si evaluator disponibil 24/24
h4. Arhiva de probleme si evaluator disponibil 24/24
Oferim utilizatorilor nostri o arhiva cu peste400 de probleme. Acestia isi pot verifica solutiile automat si pot afla in orice momental zileicat de bine au rezolvat o problema. Arhiva cuprinde probleme propuse in diverse concursuri nationale de profesori de prestigiu si studenti olimpici internationali.
Oferim utilizatorilor nostri o arhiva cu peste 600 de probleme. Acestia isi pot verifica solutiile automat si pot afla in orice moment cat de bine au rezolvat o problema. Arhiva cuprinde probleme propuse in diverse concursuri nationale de profesori de prestigiu si studenti olimpici internationali.
h3. Forum si pagini de profil personalizate
h4. Forum si pagini de profil personalizate
Pe forum membrii comunitatii comunica si invata impreuna. Ii incurajam permanent sa diagoleze, sa se cunoasca, sa-si faca noi prieteni.
h3. Articole, downloads, links
h4. Articole, downloads, links
infoarena reprezinta si o bogata colectie de articole, resurse si legaturi utile fiind un veritabil portal educational. Fiecare utilizator poate contribui la imbogatirea acestei colectii prin imbunatatirea materialelor deja existente sau prin adaugarea unora noi.
h3. Mediu competitional
h4. Mediu competitional
Am construit un mediu competitional oferind utilizatorilor un rating pe baza evolutiei lor in concursuri. In plus, ei sunt stimulati sa se intreaca in clasamentul arhivei si in diversele concursuri organizate de noi. h2. Proiecte de viitor
h3. Dezvoltarea noului site
h4. Dezvoltarea noului site
In ciuda tuturor imbunatatirilor aduse de noul site mai avem multe de facut. Dezvoltam constant infrastructura site-ului pentru a le oferi utilizatorilor modalitati performante de pregatire.
In ciuda tuturor imbunatatirilor aduse de noul site mai avem multe de facut. Dezvoltam constant infrastructura site-ului pentru a le oferi utilizatorilor modalitati performante si moderne de pregatire.
h3. Organizarea de concursuri cu format inedit
h4. Organizarea de concursuri cu format inedit
Ne-am gandit la multeastfel deconcursuripecarevremsaleorganizam. Prin intermediulacestorconcursuridorim stimularea comunitatii si dezvoltareaaltor capabilitati pe langa cele algoritmice si de programare.
Ne-am gandit la multe concursuri cu format original. Prin intermediul lor urmarim stimularea comunitatii si dezvoltarea unor noi capabilitati ale membrilor comunitatii pe langa cele algoritmice si de programare.
h3. Promovarea site-ului printre studenti
h4. Promovarea site-ului printre studenti
Consideram ca materialele de pe site-ul nostru pot fi utile in contextul numeroaselor cursuri de programare, structuri de date si algoritmi din cadrul facultatilor de profil din Romania. Dorim atragerea unui numar si mai mare de studenti pe site-ul nostru prin ineditul modalitatii de pregatire si autoevaluare propus.
Diferente intre securitate:
private
public