Diferente pentru pd intre reviziile #73 si #74

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h3(#problema-2). Problema 2: 'Ugly numbers':http://code.google.com/codejam/contest/dashboard?c=32015#s=p1&a=1 (Google Code Jam 2008, Round 1C)
h2. Programare dinamica folosind bitmask
 
In continuare vom vedea un exemplu de programare dinamica unde vom folosi un bitmask (codificat pe un intreg) pentru a tine spatiul starilor.
 
Astfel sa presupunem ca avem nevoie sa tinem un vector caracteristic pentru o multime.
Daca cardinalul acesteia este suficient de mic putem folosi un intreg pentru a codifica aceasta informatie astfel:
 
Fie multimea A = { x{~1~}, x{~2~}, ... x{~n~} }.
Atunci bitmaskul unei partitii a lui A, MASK, va avea bitul i egal cu 1 numai si numai daca x{~i~} apartine partitiei.
 
Desigur, aceasta reprezentare duce la o complexitate direct proportionala cu 2 ^card(A)^.
 
h3. Exemplu
 
 
h2. Programare dinamica folosind vectori de numere intregi
 
h3(#problema-1). Problema 1: 'Ugly numbers':http://code.google.com/codejam/contest/dashboard?c=32015#s=p1&a=1 (Google Code Jam 2008, Round 1C)
bq. Un număr se numeşte *urât* dacă este divizibil prin oricare dintre numerele prime de o singură cifră, mai exact $2, 3, 5, 7$. Se dă un şir de $N$ cifre. Între fiecare 2 cifre consecutive se poate insera unul dintre semnele + sau -. Dacă nu se inserează un semn, cele 2 cifre sunt concatentate astfel încât să se obţină un număr. Pentru un şir dat de cifre si o variantă de a adăuga semne, prin evaluarea expresiei matematice obţinute prin inserarea semnelor se obţine un număr, numit numărul generat. Să se calculeze câte dintre cele $3^N-1^$ variante de a insera semnele generează numere urâte.
==
h2. Programare dinamica folosind bitmask
 
In continuare vom vedea un exemplu de programare dinamica unde vom folosi un bitmask (codificat pe un intreg) pentru a tine spatiul starilor.
 
Astfel sa presupunem ca avem nevoie sa tinem un vector caracteristic pentru o multime.
Daca cardinalul acesteia este suficient de mic putem folosi un intreg pentru a codifica aceasta informatie astfel:
 
Fie multimea A = { x{~1~}, x{~2~}, ... x{~n~} }.
Atunci bitmaskul unei partitii a lui A, MASK, va avea bitul i egal cu 1 numai si numai daca x{~i~} apartine partitiei.
 
Desigur, aceasta reprezentare duce la o complexitate direct proportionala cu 2 ^card(A)^.
 
h3. Exemplu
 
 
h2. Programare dinamica folosind vectori de numere intregi
To be continued ...

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.