Diferente pentru metoda-greedy-si-problema-fractionara-a-rucsacului intre reviziile #9 si #18

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h1. Metoda Greedy si problema fractionara a rucsacului
 
== include(page="template/implica-te/scrie-articole" user_id="miculprogramator") ==
 
(Categoria _Algoritmi si tehnici de programare_, Autor Albulescu Cosmina)
 
(toc){width: 25em}*{text-align:center} *Conţinut:*
* 'Despre algoritmii Greedy':metoda-greedy-si-problema-fractionara-a-rucsacului#despre-algoritmii-greedy
* 'Problema spectacolelor':metoda-greedy-si-problema-fractionara-a-rucsacului#problema-spectacolelor
* 'Problema fractionara a rucsacului':metoda-greedy-si-problema-fractionara-a-rucsacului#problema-fractionara-a-rucsacului
* 'Precizari':metoda-greedy-si-problema-fractionara-a-rucsacului#precizari
 
 
 
 
h1. Despre algoritmii Greedy
Algoritmii Greedy sunt caracterizati de metoda lor de functionare: la fiecare pas se alege cel mai bun candidat posibil, dupa evaluarea tuturor acestora. Metoda determina intotdeauna o singura solutie, asigurand un optim local, dar nu intotdeauna si global. Tehnica Greedy este una de optimizare, ruland mai rapid decat un Backtraking, dar nefiind intotdeauna cea mai buna.
Cand nu aveti o idee mai buna legata de o problema, in timpul unui concurs, o implementare Greedy ar putea aduce in jur de 30% din punctaj.
Exista situatii in care algoritmii clacheaza, cum ar fi problema comisului voiajor, sau problemele NP-complete.
Exista situatii in care acesti algoritmi clacheaza, cum ar fi problema comisului voiajor sau problemele NP-complete.
Metoda Greedy are si avantaje: poate fi aplicata multor probleme: determinarea celor mai scurte drumuri in grafuri (Dijkstra), determinarea arborelui minimal de acoperire (Prim, Kruskal), codificare arborilor Huffmann, planificarea activitatilor, problema spectacolelor si problema fractionara a rucsacului. Dintre acestea, articolul le trateaza numai pe ultimele doua pentru a da un exemplu cat mai bun a modului de functionare si aplicare a algoritmilor Greedy.
*Mishu91*: Nu ştiu dacă sunt cea mai în măsură persoană să îmi dau cu părerea, însă eu zic că prezentarea este mult prea sumară, iar problemele alese sunt cam puţine la număr(doar 2) şi nu foarte relevante. În plus, identarea nu este cea mai fericită, insă asta nu este o problemă foarte mare.
 
h1. Problema spectacolelor
 Managerul artistic al unui festival trebuie sa selecteze o multime cat mai ampla de spectacole ce pot fi jucate in singura sala pe care o are la dispozitie.Stiind ca i s-au propus n spectacole si pentru fiecare spectacol i-a fost anuntat intervalul in care se poate desfasura [Si, Fi] (Si reprezinta ora si minutul de inceput, iar Fi ora si minutul de final al spectacolului i), scrieti un program care sa permita spectatorilor vizionarea unui numar cat mai mare de spectacole.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.