| 1 | 12ms | 4268kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 12ms | 4276kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 188ms | 4360kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 4 | 184ms | 4360kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 5 | 232ms | 5332kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 236ms | 5324kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 236ms | 5328kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 8 | 632ms | 5340kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 624ms | 5356kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 580ms | 5304kb | ai gresit la mustata :D dar tot teapa e.. | 0 |
| Punctaj total | 0 |