| 1 | 12ms | 4268kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 12ms | 4272kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 192ms | 4356kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 4 | 184ms | 4356kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 5 | 236ms | 5332kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 232ms | 5328kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 232ms | 5324kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 8 | 648ms | 5336kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 640ms | 5352kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 600ms | 5304kb | ai gresit la mustata :D dar tot teapa e.. | 0 |
| Punctaj total | 0 |