| 1 | 12ms | 4268kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 16ms | 4272kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 176ms | 4364kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 4 | 180ms | 4356kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 5 | 232ms | 5332kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 232ms | 5336kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 228ms | 5332kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 8 | 612ms | 5340kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 624ms | 5360kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 576ms | 5308kb | ai gresit la mustata :D dar tot teapa e.. | 0 |
| Punctaj total | 0 |