| 1 | 9ms | 1835kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 6ms | 1835kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 83ms | 2490kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 4 | 83ms | 2490kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 5 | 108ms | 10616kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 137ms | 10579kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 129ms | 10616kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 8 | 292ms | 10747kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 430ms | 10813kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 235ms | 10747kb | ai gresit la mustata :D dar tot teapa e.. | 0 |
| Punctaj total | 0 |