| 1 | 7ms | 1835kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 7ms | 1835kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 88ms | 2490kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 4 | 83ms | 2490kb | erai aproape.. dar ai comis-o pana la urma | 0 |
| 5 | 122ms | 10616kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 130ms | 10616kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 132ms | 10616kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 8 | 291ms | 10747kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 297ms | 10747kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 222ms | 10747kb | ai gresit la mustata :D dar tot teapa e.. | 0 |
| Punctaj total | 0 |