Pagini recente » Cod sursa (job #2741815) | Cod sursa (job #426429) | Cod sursa (job #741948) | Cod sursa (job #1307231) | Cod sursa (job #2296153)
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <algorithm>
using namespace std;
struct puncte_trapez
{
int x,y;
}v[1001];
double a[1000001];
bool comparare(double A,double B)
{
return A<B;
}
int main()
{
ifstream fin("trapez.in");
ofstream fout("trapez.out");
int N,i,j,start=0,nr,counter=0;
fin>>N;
for(i=1;i<=N;i++)
{
fin>>v[i].x>>v[i].y;
}
for(i=1;i<=N;i++)
for(j=i+1;j<=N;j++)
{
//putem avea si elemente care coincid
//nu este o problema pentru valoarea pantei care poate fi si infinit, spre exemplu
start++;//crestem start
a[start]=double(v[j].x-v[i].x)/double(v[j].y-v[i].y);//elementul start primeste panta unei drepte determinata de doua puncte
}
sort(a+1,a+start+1,comparare);//vectorul a este sortat de functia din STL
//sortarea vectorului este facuta dupa dimensiunea panti
for(i=1;i<=start;i++)
{
nr=1;
//cat timp doua elemenete au panta egala si inca nu am ajuns la finalul vectorului (i<start)
while(i<start && a[i]==a[i+1])
{
//putem creste indicele si numarul de pante egale;
i++;
nr++;
}
counter=counter+(nr*(nr-1))/2;//adunam in counter ce am obtinut, facem asta deoarece pentru un paralelogram avem considerate 2 trapeze
}
fout<<counter;
fin.close();
fout.close();
return 0;
}