Mai intai trebuie sa te autentifici.
Borderou de evaluare (job #1211684)
| Utilizator | Data | 23 iulie 2014 00:41:32 | |
|---|---|---|---|
| Problema | Atac | Status | done |
| Runda | Arhiva de probleme | Compilator | cpp | Vezi sursa |
| Scor | 0 | ||
Raport evaluator
Compilare:
| Test | Timp executie | Memorie folosita | Mesaj | Punctaj/test |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 0ms | 916kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 2 | 0ms | 916kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 3 | 20ms | 1136kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 4 | 20ms | 1140kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 5 | 44ms | 9732kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 6 | 44ms | 9736kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 7 | 44ms | 9736kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 8 | 56ms | 9740kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 9 | 56ms | 9856kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| 10 | 56ms | 9752kb | belea.. ai gresit la greu.. nu treceai clasa daca erai la scoala | 0 |
| Punctaj total | 0 | |||
Ceva nu functioneaza?
- Citeste despre borderoul de evaluare.
- Daca tot nu e bine, contacteaza-ne pe forum !
