Pagini recente » Diferente pentru blog/apologies intre reviziile 6 si 10 | Diferente pentru blog/anectoda-interviu-google intre reviziile 2 si 5 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru happy-coding-2006/solutii intre reviziile 26 si 16 | Diferente pentru happy-coding-2006/solutii intre reviziile 24 si 25
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2(#nr16). 'Noroc':problema/noroc
Un punct de pornire consta in calcularea unor vectori $p{~i~}[S]$, reprezentand probabilitatea ca dupa $i$ aruncari sa se obtina suma $S$. $S$ ia valori intre $0$ si $M$, iar $i$ trebuie sa ajunga la o valoare suficient de mare $IMAX$, pentru ca probabilitatea cautata sa nu isi mai modifice primele $7$ zecimale dupa $IMAX$ aruncari (adica sa convearga cu precizia dorita). $p{~i~}[S]$ se calculeaza pe baza lui $p{~i-1~}[S-1]$ si $p{~i-1~}[S+1]$, mai putin in cazurile limita $S=M$ si $S=0$, unde formula este usor diferita. Bieninteles, calculul acestor vectori nu se va incadra in limita de timp, dar, uitandu-ne la probabilitatile obtinute pentru diverse valori ale lui $X$ si $M$, vom observa (sau "ghici") ca rezultatul cerut de problema este $1-X/M$ (ne intereseaza doar cazul $X ≤ M$).
Articol scris de 'Meditatii Informatica':https://meditatii-informatica.com
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.