Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2007-01-20 18:37:24.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

Cum se adauga o problema noua

Creare problema

  1. Pentru a crea o problema noua accesati pagina admin/problema-noua.
  2. Dupa ce ati ales un id unic pentru problema si tipul problemei (momentan este implementat doar tipul "Clasic") veti fi dusi la pagina de editare unde veti putea configura parametrii problemei
  3. Daca problema are raspuns unic, bifati ca problema foloseste ok-uri si lasati liber la evaluator. In caz contrar, va trebui sa specificati numele programului de evaluare si daca acesta va avea nevoie de fisierele ok.
  4. Daca problema este de la un concurs completati acest lucru in campul Sursa (spre exemplu "preONI 2007, Runda 1") si specificati ca este un "Task ascuns". Problemele de la un concurs se vor face automat vizibile odata ce incepe concursul la care sunt atasate.
  5. Salvati datele introduse apasand butonul "Salveaza".

Enunt si teste

  1. Editati enuntul care se va gasi la adresa problema/nume_problema, in cazul in care n-ati schimbat setarea implicita in formularul de editare al problemei pentru "Pagina cu enuntul".
  2. Pentru editarea unei probleme consultati documentatia Textile si conventiile de formatare
  3. Testele si evaluatorul (si eventualele imagini ce vor aparea in task) se ataseaza la pagina de enunt a problemei. Atentie! Testele problemei trebuie sa se numeasca grader_testX.in si grader_testX.ok (unde X este numarul testului, incepand cu 1), iar evaluatorul va trebui de asemenea prefixat cu grader_ (de exemplu daca evaluatorul a fost specificat ca eval.c in pagina de editare se va atasa un fisier grader_eval.c)
  4. Cel mai simplu mod de a atasa toate aceste fisiere este printr-o arhiva zip. La momentul atasarii puteti specifica daca doriti ca arhiva sa fie despachetata.

Testare

  1. Ca administrator sau propunator al problemei, puteti oricand trimite solutii si sa se vedeti rezultatul. Utilizatorii normali nu vor avea acces sa trimita solutii la problema, decat in momentul in care aceasta este atasata unui concurs activ, la care utilizatorii sunt inregistrati. De asemenea, in monitor titlul problemei nu va fi afisat utilizatorilor normali, si nici detaliile de evaluare.
  2. Puteti oricand modifica limitele de timp, memorie sau alte detalii ale problemei accesand pagina admin/problema/nume_problema