Diferente pentru deque-si-aplicatii intre reviziile #79 si #80

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

** '3. Şir':deque-si-aplicatii#problema-3
** '4. Trans (ONI 2004)':deque-si-aplicatii#problema-4
** '5. Otilia (.campion)':deque-si-aplicatii#problema-5
** '6. Bcrc (Stelele Informaticii 2006)':deque-si-aplicatii#problema-6
** '6. Bcrc (Stelele Informaticii)':deque-si-aplicatii#problema-6
** '7. Cut the Sequence (PKU)':deque-si-aplicatii#problema-7
* '_Concluzii_':deque-si-aplicatii#concluzii
* '_Probleme suplimentare_':deque-si-aplicatii#probleme-suplimentare
Este evident că prima relaţie o implică pe cea de-a doua. În momentul acesta se poate construi următorul algoritm: având lista de poziţii care pot fi bune pentru $X$ (sortată descrescător) o căutăm pe cea mai mare ca valoare care este într-adevăr bună. În principiu, scoatem din capul listei poziţiile rele până când dăm de o poziţie bună. La listă se va adăuga şi $X$ şi se va trece la pasul următor. Operaţiile algoritmului sunt chiar operaţiile asupra unui deque.
h2(#problema-6). '6. Bcrc':problema/bcrc (Stelele Informaticii 2006)
h2(#problema-6). '6. Bcrc':problema/bcrc (Stelele Informaticii)
bq. Se consideră $N$ camere, numerotate de la $1$ la $N$, aşezate în cerc. Iniţial (la momentul de timp 0), ne aflăm în camera $1$. În fiecare moment de timp, putem alege să rămânem în camera în care ne aflăm sau să ne deplasăm într-o cameră vecină într-o unitate de timp. Se dă o listă de $M$ cutii ce conţin bomboane prin $T$, $C$ şi $B$: cutia apare la momentul $T$ în camera $C$ şi conţine $B$ bomboane. Cutia va dispărea la momentul $T + 1$.
Cerinţă: Cunoscând numărul de camere din labirint şi momentele de timp la care apar cutiile cu bomboane, determinaţi care este numărul maxim de bomboane pe care le putem culege.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.