Diferente pentru blog/putina-istorie-acm-icpc-seerc intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

_In 2002 problema Sly Number implica rezolvarea unui sistem de ecuatii liniare modulare. Un concurent a testat cu backtracking testele comisiei si nici unul nu ii dadea rezultatul asteptat. In timpul concursului, o echipa a rezolvat problema respectiva, facand probabil aceiasi greseala ca si solutia comisiei._
_In 2004 la problema City Game, se cerea determinarea dreptunghiului de arie maxima ce contine doar caracterul F pe o matrice ce contine caractere de F si R. Intre teste era unul care specifica o matrice de 100 de randuri si 100 de coloane, dar avea doar 98 de randuri. Daca aveai norocul ca partea de citire din program sa fie implementata ca si cea a comisieri, puteai rezolva problema ... Multe echipe s-au blocat in problema asta clasica, incercand sa isi gaseasca bugul de implementare care era de fapt in testele comisiei. De asemenea in acelasi an s-a propus problema Alibaba despre care am dubii mari ca ar exista vreo solutie de complexitate mai buna decat <tex>O(n^2)</tex> desi limita de timp din concurs facea ca o asemenea solutie sa obtina mesajul Time Limit Exceeded. Testele la Alibaba sunt foarte misto, cateva teste mici ce merg cu programare dinamica in <tex>O(n^2)</tex> si doua teste mari la care merge lejer greedy._
_In 2004 la problema City Game, se cerea determinarea dreptunghiului de arie maxima ce contine doar caracterul F pe o matrice ce contine caractere de F si R. Intre teste era unul care specifica o matrice de 100 de randuri si 100 de coloane, dar avea doar 98 de randuri. Daca aveai norocul ca partea de citire din program sa fie implementata ca si cea a comisieri, puteai rezolva problema ... Multe echipe s-au blocat in problema asta clasica, incercand sa isi gaseasca bugul de implementare care era de fapt in testele comisiei. De asemenea in acelasi an s-a propus problema Alibaba despre care am dubii mari ca ar exista vreo solutie de complexitate mai buna decat_ <tex>O(n^2)</tex> _desi limita de timp din concurs facea ca o asemenea solutie sa obtina mesajul Time Limit Exceeded. Testele la Alibaba sunt foarte misto, cateva teste mici ce merg cu programare dinamica in_ <tex>O(n^2)</tex> _si doua teste mari la care merge lejer greedy._
_In 2005 s-a propus rezolvarea unui puzzle Sudoku, dar toate testele puteau fi rezolvate punand o cifra in locuri fortate, pentru nici un test nu trebuia facut backtracking. Astfel echipele care fac solutia buna au un dezavantaj fata de echipele care nu isi dau seama ca exista cazuri pe care solutia lor nu merge. Problema Adventurous Driving avea ca limita in enunt n <= 100 iar in teste era un n = 1000. Autorul problemei era mandru de ea, pentru ca doar o echipa a rezolvat-o in timpul concursului._

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.