Diferente pentru blog/carti intre reviziile #94 si #95

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?pp.jpg! '*Programming pearls*':http://www.amazon.com/Programming-Pearls-2nd-Jon-Bentley/dp/0201657880 e o carte foarte buna pe subiectul algoritmica in industrie. Stilul explicatiilor este foarte clar si curat.Se discuta probleme frumoase si nu exagerat de dificile. Are cateva capitole alocate structurilor de date si compelxitatii algoritmilor precum si unul despre "back of the envelope computations". Este foarte abordabila de incepatori si are destule trucuri  si pentru avansati.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?ia.jpg! '*Introduction to algorithms*':http://www.amazon.com/Introduction-Algorithms-Thomas-H-Cormen/dp/0262033844 sau Cormen cum ii zic romanii, e biblia algoritmilor. Contine material mult, tratat bine. Astfel parcurgerea ei poate dura multa vreme. Unele demonstratii sunt ceva mai lungi decat ar trebui, iar accentul e pus mai mult pe rigoarea matematica decat pe intuitia din spatele demonstratiilor. As recomanda oricui parcurgerea problemelor, si este carte de baza pentru pregatirea la olimpiade.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?ia.jpg! '*Introduction to algorithms*':http://www.amazon.com/Introduction-Algorithms-Thomas-H-Cormen/dp/0262033844 sau Cormen cum ii zic romanii, e biblia algoritmilor. Contine material mult, tratat bine. Astfel parcurgerea ei poate dura multa vreme. Unele demonstratii sunt ceva mai lungi decat ar trebui, iar accentul e pus mai mult pe rigoarea matematica decat pe intuitia din spatele demonstratiilor. As recomanda oricui parcurgerea problemelor, si este cartea de baza pentru pregatirea la olimpiade.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?taocp.jpg 50%! '*The art of computer programming*':http://www.amazon.com/Art-Computer-Programming-Volumes-Boxed/dp/0201485419 e probabil cea mai cunoscuta carte de informatica. Ea are un continut foarte misto, dar poate prea orientat matematic. Ea din nou e o carte pe care multi programatori o au pe raft dar nu o citesc.  Eu mi-am petrecut bucata buna din timpul liber in liceu uitandu-ma peste probleme din ea, dar acum nu cred ca as mai avea timpul liber si setea de cunoastere sa o parcurg.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?taocp.jpg 50%! '*The art of computer programming*':http://www.amazon.com/Art-Computer-Programming-Volumes-Boxed/dp/0201485419 e probabil cea mai cunoscuta carte de informatica. Are un continut foarte misto, dar poate prea orientat matematic. Ea din nou e o carte pe care multi programatori o au pe raft dar nu o citesc.  Eu mi-am petrecut bucata buna din timpul liber in liceu uitandu-ma peste probleme, dar acum nu cred ca as mai avea timpul liber si setea de cunoastere sa o parcurg.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?db.jpg! '*The non-designer`s design book*':http://www.amazon.com/Non-Designers-Design-Book-Robin-Williams/dp/0321534042 e carte scurta si la subiect pe tema designului. Ea e plina principii de design fundamentale. Expuse frumos si cu exemple. Cunostintele de design sunt foarte utile pentru programatori pentru ca ai frecvent nevoie de interfetele web sau desktop adresate utilizatorilor.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?db.jpg! '*The non-designer`s design book*':http://www.amazon.com/Non-Designers-Design-Book-Robin-Williams/dp/0321534042 e carte scurta si la subiect pe tema designului. E plina principii de design fundamentale. Expuse frumos si cu exemple. Cunostintele de design sunt foarte utile pentru programatori pentru ca ai frecvent nevoie de interfetele web sau desktop adresate utilizatorilor.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; margin-up: 3px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?mmm.jpg 40%! '*The mythical man-month*':http://www.amazon.com/Mythical-Man-Month-Software-Engineering-Anniversary/dp/0201835959 e o carte clasica despre managementului proiectelor software. Ea contine mai multe principii si discutii in jurul acestui domeniu. Un principiu interesant porneste de la ideea ca, cu 9 femei nu poti face un copil in o luna. Aplicat la proiecte software, ideea evidenteaza ca adaugarea de ingineri la un proiect care e pe cale sa nu isi atinga termenul limita nu ajuta proiectul.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?cci.jpg! '*Cracking the code interview*':http://www.amazon.com/Cracking-Coding-Interview-Programming-Questions/dp/098478280X e cea mai buna carte de pregatire pentru interviuri. V-am mai recomandat-o si in 'Sfaturi pentru interviuri de programare':blog/sfaturi-pentru-interviuri Ea descrie procesul interviurilor si are o gramada de probleme cu solutii.  Ele sunt la nivelul de dificultate al interviurilor din Bay Area. Alte carti ca Programming Interviews Exposed au probleme ceva mai banale.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?cci.jpg! '*Cracking the code interview*':http://www.amazon.com/Cracking-Coding-Interview-Programming-Questions/dp/098478280X e cea mai buna carte de pregatire pentru interviuri. V-am mai recomandat-o si in 'Sfaturi pentru interviuri de programare':blog/sfaturi-pentru-interviuri Descrie procesul interviurilor si are o gramada de probleme cu solutii.  Ele sunt la nivelul de dificultate al interviurilor din Bay Area. Alte carti ca Programming Interviews Exposed au probleme ceva mai banale.
Voi ce parere aveti despre cartile de mai sus si ce alte carti ati recomanda unui student la info ce e la inceput de drum?

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.