Diferente pentru blog/carti intre reviziile #68 si #67

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Un prieten mi-a cerut recent cateva recomandari de carti care sa il ajute sa se imbunatateasca in programare. Cresti cel mai rapid atunci cand codezi mult, duci un proiect de la inceput la sfarsit, lucrezi la proiecte variate, inveti de la colegi. Rar ai timp sau chef sa citesti o carte tehnica de la un capat la altul. Dar cum tot am fost intrebat va dau lista mea de recomandari:
Un prieten mi-a cerut recent cateva recomandari de carti care sa il ajute sa se imbunatateasca in programare. Cel mai usor sa cresti in nivel e sa programezi mult, sa duci un proiect de la inceput la sfarsit, sa incerci proiecte variate, sa inveti de la colegi. Rar ai timp sau chef la dispozitie incat sa citesti o carte intreaga. Totusi pentru varietate merge si cate o carte. Astfel va dau o lista de recomandari:
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?cc.gif 40%! *Code complete*  contine multe subiecte care nu sunt abordate prea mult la scoala dar sunt folosite de programatori frecvent cum ar fi unit testing, coding style, desing, debugging etc.. Cartea contine multe reguli de bun simt, dar e bine ca sunt organizate si puse impreuna. Ea e buna pentru un student care a lucrat doar laboratoare sau proiecte mici la scoala si vrea sa se maturizeze putin in plan profesional.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?ia.jpg! *Introduction to algorithms* e biblia algoritmilor. Contine material mult, tratat bine. Astfel parcurgerea ei poate dura multa vreme. Unele demonstratii sunt ceva mai lungi decat ar trebui, iar accentul e pus mai mult pe rigoarea matematica decat pe intuitia din spatele demonstratiilor. As recomanda oricui parcurgerea problemelor, si este carte de baza pentru pregatirea la olimpiade.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?taocp.jpg 50%! *The art of computer programming* e probabil cea mai cunoscuta carte de informatica. Ea are un continut foarte misto, dar poate prea orientat matematic. Ea din nou e o carte pe care multi programatori o au pe raft dar nu o citesc.  Eu mi-am petrecut bucata buna din timpul liber in liceu uitandu-ma peste probleme din ea, dar acum nu cred ca as mai avea timpul liber si setea de cunoastere sa trec prin ea.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?taocp.jpg 50%! *The art of computer programming* e probabil cea mai cunoscuta carte de informatica. Ea are un continut foarte misto, dar poate prea orientat matematic. Ea din nou e o carte pe care multi programatori o au pe raft dar nu o citesc.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?mmm.jpg 30%! *Mythical man month* e o carte clasica despre managementului proiectelor software. Ea contine mai multe principii si discutii in jurul acestui domeniu. Un principiu interesant porneste de la ideea ca ca cu 9 femei nu poti face un copil in o luna. Aplicat la proiecte software, ideea evidenteaza ca adaugarea de ingineri la un proiect care e pe cale sa nu isi atinga termenul limita nu ajuta proiectul.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.