Diferente pentru blog/carti intre reviziile #61 si #62

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Un prieten mi-a cerut recent cateva recomandari de carti care sa il ajute sa se imbunatateasca in programare. Cel mai usor sa cresti in nivel e sa programezi mult, sa duci un proiect de la inceput la sfarsit, sa incerci proiecte variate, sa inveti de la colegi. Rar ai timp sau chef la dispozitie incat sa citesti o carte intreaga. Totusi pentru varietate merge si cate o carte. Astfel va dau o lista de recomandari:
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?cc.gif 50%! *Code complete*  contine multe subiecte care nu sunt abordate prea mult la scoala dar sunt folosite de programatori frecvent cum ar fi unit testing, coding style, desing, debugging etc.. Cartea contine multe reguli de bun simt, dar e bine ca sunt organizate si puse impreuna. Ea e buna pentru un student care a lucrat doar laboratoare sau proiecte mici la scoala si vrea sa se maturizeze putin in plan profesional.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?cc.gif 40%! *Code complete*  contine multe subiecte care nu sunt abordate prea mult la scoala dar sunt folosite de programatori frecvent cum ar fi unit testing, coding style, desing, debugging etc.. Cartea contine multe reguli de bun simt, dar e bine ca sunt organizate si puse impreuna. Ea e buna pentru un student care a lucrat doar laboratoare sau proiecte mici la scoala si vrea sa se maturizeze putin in plan profesional.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?ec.jpg 80%! *Effective C++* e o carte importanta  daca lucrezi in C++ in industrie. Contine o gramada de sfaturi utile si e mult mai scurta decat alte carti care incearca sa faca acelasi lucru cum ar fi Thinking in C++ sau The C++ Programming Language.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?ej.jpg 55%! *Effective Java* are multe subiecte mai detaliate Java. E scrisa de Joshua Bloch care a facut pachetul de colectii in Java iar acum lucreaza la Google ca Chief Java Architect. Ea aduce cititorul de la incepator competent in Java la un programator avansat.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?mmm.jpg 40%! *Mythical man month* e o carte clasica despre managementului proiectelor software. Ea contine mai multe principii si discutii in jurul acestui domeniu. Un principiu interesant porneste de la ideea ca ca cu 9 femei nu poti face un copil in o luna. Aplicat la proiecte software, ideea evidenteaza ca adaugarea de ingineri la un proiect care e pe cale sa nu isi atinga termenul limita nu ajuta proiectul.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?mmm.jpg 30%! *Mythical man month* e o carte clasica despre managementului proiectelor software. Ea contine mai multe principii si discutii in jurul acestui domeniu. Un principiu interesant porneste de la ideea ca ca cu 9 femei nu poti face un copil in o luna. Aplicat la proiecte software, ideea evidenteaza ca adaugarea de ingineri la un proiect care e pe cale sa nu isi atinga termenul limita nu ajuta proiectul.
* !{margin: 1px; margin-right: 10px; border: 1px solid gray;}<blog/carti?dp.jpg! *Design Patterns* e o carte importanta pe care multi programatori o au pe raft, dar putini reusesc sa o citeasca. E greoaie, dar are concepte interesante. Eu am reusit sa parcurg mare parte din ea facand un curs de Desing Patterns la servici, unde impreuna cu alti colegi trebuia sa citim cate un capitol si sa il discutam. Astfel recomand sa incercati sa o parcurgeti in grup. Pe langa ideile din carte, dintre care unele nu sunt foarte complicate ea ofera programatorilor un limbaj comun.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.