Pagini recente » Diferente pentru algoritmul-lee intre reviziile 41 si 20 | Diferente pentru problema/lapte intre reviziile 8 si 7 | Diferente pentru algoritmul-lee intre reviziile 41 si 29 | Diferente pentru algoritmul-lee intre reviziile 24 si 25 | Diferente pentru algoritmul-lee intre reviziile 12 si 13
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
După cum observaţi, este o aplicaţie a _algoritmului lui Lee_. Această problemă se poate rezolva şi cu metoda 'backtracking':http://en.wikipedia.org/wiki/Backtracking, dar această metodă nu este una eficientă, complexitatea fiind $O(4^(M*N)^)$, sau $O(3^(M*N)^)$ după caz, ceea ce este foarte mult. În primul pas vom pune în coadă coordonatele locului de plecare, urmând apoi să parcurgem pe rând coada, până când nu mai există cale de ieşire sau am găsit una. Aveţi 'aici':algoritmul-lee?lee-lab.cpp o sursă cu acest algoritm implementat în C++, sau 'aici':algoritmul-lee?lee-lab.pas o sursă implementată în Pascal. Vă voi da un exemplu pentru a vă arata mai bine cum se marchează fiecare vecin în parte:
|_. fişier intrare |_. fişier ieşire |_. explicaţii |
|$5$ $5$
$1$ $1$ $1$ $1$ $1$
|$5$ $5$
$1$ $1$ $1$ $1$ $1$
$1$ $0$ $0$ $0$ $-1$
$1$ $0$ $0$ $1$ $1$
$1$ $0$ $0$ $1$ $1$
$1$ $0$ $1$ $1$ $1$|6|$1$ $1$ $1$ $1$ $1$
$1$ {**3**} {**2**} {**1**} $-1$
$1$ {**4**} {**3**} {**2**} $1$
$1$ {**5**} {**4**} $1$ $1$
$1$ {**6**} $1$ $1$ $1$ |
$1$ $0$ $0$ $1$ $1$
$1$ $0$ $0$ $1$ $1$
$1$ $0$ $1$ $1$ $1$|4|3|
h2(#sectiune4). Aplicaţia #2 -> 'Muzeu':http://infoarena.ro/problema/muzeu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.