Diferente pentru grigore-moisil-2010/solutii/joc14 intre reviziile #4 si #5

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2(#joc14). 'Joc14':problema/joc14
Simularea, în orice situaţie înseamnă organizarea paşilor şi alegerea reprezentării. Vom avea, la fiecare pas, două tablouri ($tnou$ şi $tvechi$) care se completează cu caractere $'.'$. Apoi, în ambele tablouri aşezăm litera $'o$' (sau cele două litere $'o'$) pe poziţiile date în fişierul de intrare.
Simularea, în orice situaţie înseamnă organizarea paşilor şi alegerea reprezentării. Vom avea, la fiecare pas, două tablouri ( $tnou$ şi $tvechi$) care se completează cu caractere $'.'$. Apoi, în ambele tablouri aşezăm litera $'o$' (sau cele două litere $'o'$) pe poziţiile date în fişierul de intrare.
La fiecare pas efectuăm, pe baza regulilor date, mutările jocului până când o literă $'o'$ ajunge pe marginea caroiajului. Rezultatul mutării o generăm în $tnou$, iar după mutare copiem $tnou$ în $tvechi$, urmând să lucrăm la următoarea mutare pe baza acestuia.
În algoritmul mutării vom căuta poziţia unui caracter $'.'$, pentru a-i număra vecinii pe care se află un caracter $'o'$ sau $' * '$ .Dacă numărul acestora este $1$, reţinem poziţia caracterului $'.'$, respectiv pentru a suprascrie acest caracter cu litera $'o'$. Ştiind că pe marginea exterioară a figurii putem avea doar caractere $'o$', reţinem faptul, după caz, că s-a terminat jocul. Urmează să suprascriem caracterele $'o'$ cu $' * '$ şi caracterele $'*$' cu $'.'$ .

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.