Diferente pentru sandbox intre reviziile #515 si #561

Diferente intre titluri:

</a><div>lol</div><a>
Sendbocs (cutia cu năsip)

Diferente intre continut:

==Include(page="avatar/full/testtest.html<>'")==
h1. MULTE SMENURI DE PROGRAMARE IN C/C++... SI NU NUMAI!!!!!!!
%{font-size:5em;letter-spacing:4px;border-top:1px solid #7f7f7f;border-bottom:1px solid #7f7f7f}oof%
%{font-size:5em;letter-spacing:4px;border-top:1px solid #7f7f7f;border-bottom:1px solid #7f7f7f}O zi frumoasa in cutiuţa cu năsip%
Tudor Gălăţan a.k.a. How to be or not to be something.
 
== include(page="documentatie/sidebar") ==
 
<tex
| Ionescu | 12 | Constanta | Popescu | 24 | Bucuresti | Popescu | 24 | Bucuresti |
 
log me
 
LaTeX pe mai multe rânduri:
<tex>\begin{array}{rcl} f: R^3 & \to & R \\ (x,y,z) &
\to & x + y + z \\ f(x,y,z) & = & x + y + z \end{array}</tex>
 
sau:
<tex>\begin{array} {lcl} f(x) & = & (a+b)^2 \\ & = & a^2+2ab+b^2 \end{array}</tex>
 
 
Tabel mic:d
 
table{width:60px}. |A|B|A->B|
|&#48;|2|3|
 
Tabel mare:
 
table{width:120px}. |A|B|A->B|
|1|2|3|
 
Tabel si mai mare:
 
table{width:240px}. |A|B|A->B|
|1|2|3|
 
*Diacritice:*
 
Straşnic de îngâmfat, ţăranul crapă streaşina.
Straşnic de îngâmfat, ţăranul crapă streaşina.
 
In Windows XP sp2 cu IE6 fara update de font se vede asa:
!sandbox?diacritice-IE6.jpg!
 
Ordered list:
 
# 1st item
# 2nd item
 
h3. Use only F/OSS, Microsft sucks ;) just because I say so.
 
Love Linux, beacuse I say so.
 
However, on a GNU system NEVER type <b>sudo make me sandwich</b> , and expect the results...
 
%{border:1px solid red;background-color:rgba(255,0,0,0.4);font-weight:bold;padding:12px;margin:12px;font-size:1.3em}¡Entendido, amigo!%
 
x
 
 ==calendar()==
 
y
 
* A[1]
* B[2]
* C[3]
 
%{font-size:5em;letter-spacing:4px;border-top:1px solid #7f7f7f;border-bottom:1px solid #7f7f7f}a weirdo put this text here%
 
%{font-size:3em;letter-spacing:0.2em;text-shadow:0px 0px 6px red;}yey im playing with bleach%
%{font-size:2em;letter-spacing:0.4em;text-shadow:0px 0px 6px blue;}hi my name is cosine dabe ur frind dont tuch my gotye%
 
p(#fn1). <tex>2^n    * 2^n</tex>
"Vivi's blog":http://vivi.ro
<tex> d/(2\"a)=d/(2\Omega^2) </tex>
* <tex> d = \sqrt{(c_{2}-c_{1})^{2} + 1 } </tex>
p. <tex>
\displaystyle \sigma_{\lambda} =
	  \frac{24 \pi^3}{\lambda^4 N^2}
	  \left(\frac{n^2-1}{n^2+2}\right)^{\!2}
</tex>
 
Avem suport pentru <tex> \LaTeX </tex> !
 
<tex> \frac{a^2 - b^2}{a + b} = a - b </tex>
<tex>n! \approx \sqrt{2 \pi n} (\frac n e) ^n</tex>
 
 
==Include(page="template/implica-te/scrie-articole" user_id="chucknorris")==
 
p(#fn2). | test | test |
 
"User macro bug":sandbox/usermacrobug
 
*Worship me*
 
Feel free to plghay around, but 'Big Brother':/changes is watching you.
 
'codetest':sandbox/code-test
 
What does 'this':sandbox?action=edit button do?
 
lalallaa
 
Intrebare: cum poti seta culoarea cu care scrii?
Uite asa: %{color:violet}scris cu rosu%
 
Siteul sub IE 7 -- vezi 'pagina dedicata':ia_in_ie7
 
Siteul sub FF 2 - -mica problema panoul de 'editeaza', 'vezi istoria', 'sterge' etc (in IE7 panoul nu se suprapune)-
!sandbox?IA_bug_in_FF2.jpg!
 
[test]
*OMG* test, good work people :D
Acuma doar trebuie putin stimulata comunitatea
[/test]
 
Interesting choice of words.
a very bold **MAN**
_CAPSOMANII-I DESPISE THEM_
 
gasise pe-un teren viran,
un geamantan.
 
si-n geamantan,
un pachet.
 
si in pachet,
un pachetel gasise el.
 
si-n pachetel,
alt pachetel.
 
si-un pachetel in pachetel,
legat cu funde elegante.
 
si-n pachetel...vreo 40 de diamante...
...
Adio voi...va las si plec fiindca mi-e dor...
si a plecat Apolodor
!!!<>
 
tralalala blablabla lala
 
_salut, aici poate sa scrie oricine ce vrea?_ ~Robert~
 
|_. 1|_. 2|_. 3|
|unu|doi|trei|
|1... unu|2... doi|3... trei|
 
Moraru Ionut has been here. :))
shnako was here :)
 
:) gosh...
 
inca unul, de tipul cel mai         heyyyyyyyyyy prost din corcodus, se joaca cu  in nisip.. ura ...
cel mai prost din corcodus a terminat... altcineva?:D
tot el: atentie fratilor ne urmareste big brother 3 (sau 4)
Care imi da o lopata ? :)
 
== code(cpp) |
// comentariu
#include <cstdio> // comment1
// comment2
 
int main()
{
    return 0;
}
==
 
Eu vreau să scriu cu ŢŢŢŢŢ dublu ţ mic şi tripul Ţ mare! Iată un Ţ ţŢŞ ! Are virgulă sau sedilă?
Fff
Forza Steaua!
Tz
 
'Link':http://infoarena.ro/cauta-probleme?tag_id%5B%5D=165
 
 
table(example). |_. Latura 1 |_. Latura 2 |_. Latura 3 |_. Latura 4 |_. Latura 2 |_. Latura 3 |_. Latura 1 |
| 0 0 0 0 0
0 0 **1** 0 0
0 **1 1 1** 0
0 0 0 0 0
| 0 0 0 0 0
0 0 **1** 0 0
0 **1** 0 **1** 0
**1 1 1 1 1**
0 0 0 0 0
| 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 **1** 0 0 0
0 0 **1** 0 **1** 0 0
0 **1** 0 0 0 **1** 0
**1 1 1 1 1 1 1**
0 0 0 0 0 0 0
| 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 **1** 0 0 0 0
0 0 0 **1** 0 **1** 0 0 0
0 0 **1** 0 0 0 **1** 0 0
0 **1** 0 0 0 0 0 **1** 0
**1 1 1 1 1 1 1 1 1**
0 0 0 0 0 0 0 0 0
| 0 0 0 0 0
0 **1** 0 0 0
0 **1 1** 0 0
0 **1** 0 **1** 0
0 **1 1** 0 0
0 **1** 0 0 0
0 0 0 0 0
| 0 0 0 0 0 0 0
**1 1 1 1 1 1 1**
0 **1** 0 0 0 **1** 0
0 0 **1** 0 **1** 0 0
0 0 0 **1** 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0
| 0 0 0 0
0 0 **1** 0
0 **1 1** 0
0 0 **1** 0
0 0 0 0
|
 
&6 7 8&
# Hello
## Hello 2
### Hello 3
 
!sandbox?IA_bug_in_FF2.jpg!
 
 
h2. Subsir 2
 
h3. (problema grea clasa a 9a, problema medie clasa a 10a, problema usoara clasele 11-12)
 
Problema poate fi considerata asemanatoare cu cea a celui mai lung subsir crescator, avand o rezolvare similara de complexitatea $O(N^2^)$ folosind metoda programarii dinamice.
 
Se vor construi doi vectori:
 
* $A{~i~}$ = lungimea celui mai scurt subsir crescator maximal care incepe cu pozitia $i$
* $T{~i~}$ = urmatorul element dupa pozitia $i$ in cel mai scurt subsir crescator maximal care incepe cu $i$ (pentru reconstiutire)
 
Pentru fiecare {$i$}, se va cauta un $j > i$ astfel incat {$V{~i~} &le; V{~j~}$} (unde $V$ este vectorul de numere) si se alege acela cu $A{~j~}$ minim, $A{~i~}$ devenind {$A{~j~}+1$}, iar $T{~i~}$ devine {$j$}. Daca nu exista nici un {$j$}, $A{~i~}$ se initializeaza cu $1$ si $T{~i~}$ cu {$i$}.
 
Ca sirul construit sa fie maximal trebuie ca atunci cand verificam {$j$}-urile pentru un $i$ fixat, {$j$}-ul respectiv sa fie "dominant", in sensul ca sa nu existe un $i < k < j$ astfel incat {$V{~i~} &le; V{~k~} &le; V{~j~}$}, deoarece sirul construit cu primul element in $i$ si al doilea in $j$ ar putea fi extins inserand $k$ intre $i$ si {$j$}. Verificarea pentru acest $k$ se poate face in {$O(N)$}, obtinand o solutie $O(N^3^)$ care ar fi adus {$50-60p$}. Pentru a face verificarea in {$O(1)$}, facem observatia ca ne intereseaza doar acel $V{~k~}$ minim care este &ge; {$V{~i~}$}. Pe masura ce se avanseaza cu variabila {$j$}, se pastreaza o variabila {$min$}, reprezentand minimul dintre valorile $V{~j~}$ parcurse pana acum, care sunt &ge; {$V{~i~}$}.
 
Astfel, cand se ajunge la un {$j$}, se verifica inainte daca {$V{~j~} < min$} (conditie necesara pentru a construi un sir maximal). Un ultim detaliu in solutie este obtinerea solutiei minime din punct de vedere lexicografic. Cand se selecteaza {$j$}-ul pentru fiecare {$i$}, pe langa faptul ca se alege acela cu $A{~j~}$ minim, in caz de egalitate se va alege acela cu valoarea $V{~j~}$ minima. Selectarea este corecta deoarece nu vor exista {$j1$}, $j2$ cu $A{~j1~}$ si $A{~j2~}$ minim , iar {$V{~j1~} = V{~j2~}$}.
Problema se poate rezolva mai bine intr-o complexitate $O(N*lg^2^ N)$ folosind structuri de date avansate, astfel transformandu-se intr-o problema de clasele 11-12 grea, sau chiar o problema de finala. Lasam aceasta rezolvare ca exercitiu pentru cititor.
 
 
 
h2. Sum
 
h3. (problema usoara, clasa a 10a)
 
Vom face o prima observatie:
 
* $(n, d) = 1 <=> (n, n - d) = 1, (n, n + d) = 1$
 
Fie {$a = phi (n)$}, indicatorul lui Euler. Fie $b$ numarul de numere prime cu $n$ cuprinse intre $n$ si {$2 * n$}.
Deoarece {$(n, d) = 1 <=> (n, n + d) = 1, a &le; b$}. Deoarece {$(n, d) = 1 <=> (n, n - d) = 1, b &le; a => b = a$}. Fie {$x{~1~}, x{~2~}, .. x{~a~}$} numerele $< n$ si prime cu $n$ => numerele cuprinse intre $n$ si $2 * n$ si prime cu $n$ vor fi {$x{~1~} + n, x{~2~} + n, .. x{~a~} + n$}.
 
Conform observatiei facute, $(n, n - x{~1~}) = 1, (n, n - x{~2~}) = 1, .. (n, n - x{~a~}) = 1$ =>
 
$x{~a~} = n - x{~1~} <=> x{~1~} + x{~a~} = n$
$x{~a-1~} = n - x{~2~} <=> x{~2~} + x{~a-1~} = n$
...
$x{~1~} = n - x{~a~} <=> x{~a~} + x{~1~} = n$
 
Fie $S1$ suma numerelor prime cu $n$ si mai mici ca {$n$}, fie $S2$ suma numerelor prime cu {$n$}, cuprinse intre $n$ si {$2 * n$}.
Adunand cele a egalitati, obtinem $2 * S1 = a * n$ => {$S1 = (a * n) / 2$}.
 
$S2 = a * n + S1$ => {$S1 + S2 = 2 * a * n$}.
 
Se foloseste o singura data ciurul lui Erathostene pentru a determina functia phi pentru toate intrebarile. Se poate consulta "articolul":http://infoarena.ro/Ciurul-lui-Erathostene despre cirulul lui Erathostene.
 
h2. Pavare 2
 
h3. (problema grea, clasa a 10a)
 
Problema se rezolva cu programare dinamica. Utilizam urmatoare structura de date:
 
* $V[i][j]&#0091;0]$ = numarul de posibilitati pentru a pava $i$ metri astfel incat primele $j$ placi sa fie albe
* $V[i][j]&#0091;1]$ = numarul de posibilitati pentru a pava $i$ metri astfel incat primele $j$ placi sa fie negre
 
Relatiile de recurenta sunt acum usor de dedus. Odata calculata matricea putem raspunde foarte usor primei cerinte, facand suma $V[N][i]&#0091;0]$ (pentru {$1 &le; i &le; A$}) si $V[N][i]&#0091;1]$ pentru ({$1 &le; i &le; B$}).
 
Pentru a 2-a cerinta incercam sa construim a {$K$}-a secventa lexicografica de la inceput catre sfarsit. Astfel, la fiecare pas incercam sa punem o segventa de tipul '{$0...01$}' care sa contina un numar maxim de '{$0$}'. Daca la pasul curent nu putem pune nici un '{$0$}' atunci vom pune o secventa de tipul '{$1..1$}' care sa contina un numar minim de {$1$}. Numarul de '{$0$}'-uri sau de '{$1$}' pe care il punem il vom calcula cu ajutorul matricei precalculate la prima cerinta. Astfel, daca putem pune $p$ de '{$0$}' inseamna ca numarul de posibilitati pentru a completa restul solutiei daca punem cel putin $p$ de '{$0$}' la inceput este mai mare sau egal cu {$K$}. Alegem cel mai mare numar $p$ cu proprietatea de mai sus. Daca $p$ nu exista, incercam sa punem cat mai putini '{$1$}' in aceeasi maniera. Continuam apoi cu restul secventei, iar din $K$ scadem numarul de solutii peste care am "sarit".
 
Tare de tot acest sandbox :)
%{color:blue;font-style:italic}* Re: chiar ca e! poti sa te joci cu css aici :)%
 
==calendar()==
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
!home?marmot.jpg!
hmmmmm interesting marmot
TOIE was here
www.infoarena.ro/toie
!sandbox?1200px-Graph_cycle.svg.png 256x256!
Am rezolvat asta pentru tine, nu merg HTML tags
 
 
!sandbox?nunta1.jpg!

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.