Diferente pentru utilizator/razvan48 intre reviziile #35 si #74

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/noprofile") ==
==userwidget(user="Razvan48")==
 
h2. Despre mine
* Data de nastere: 24 ianuarie 2003
* Data de nastere: 24 Ianuarie 2003
* Cont pe CodeForces: https://codeforces.com/profile/Razvan48
* Cont pe LeetCode: https://leetcode.com/Razvan48
* Cont pe GitHub: https://github.com/Razvan48
* Cont pe LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/razvan-nicolae-capatina-a57888260/
* Am absolvit Colegiul National "Bogdan Petriceicu Hasdeu", Buzau (2018-2022)
* Student la FMI UniBuc, sectia Informatica, seria de olimpici (2022-)
* Student la Facultatea de Matematica si Informatica, Universitatea din Bucuresti, sectia Informatica, seria de olimpici (2022-)
h2. Distinctii primite
* Calificare ONI 2020 si ONF 2020 (nu s-au mai tinut) (clasa a X-a)
* Participare ONI 2021 (clasa a XI-a)
* Participare ONI 2022 (clasa a XII-a)
* Alte premii si mentiuni la concursuri judetene si interjudetene de matematica, fizica, informatica
* Alte premii si mentiuni la concursuri judetene si interjudetene de informatica, fizica, matematica
h2. Prieteni pe infoarena
* Petre-Soldan Adela: https://www.infoarena.ro/utilizator/Adela_Petre
* Celestin-Andrei Negraru: https://www.infoarena.ro/utilizator/Celestin
* == User(user = "thewildnath" type = "normal")==
* == User(user = "Adela_Petre" type = "normal")==
* == User(user = "Celestin" type = "normal")==
* == User(user = "sebimih" type = "normal")==
* == User(user = "UnknownPercentage" type = "normal")==
* == User(user = "Ilie_Mity" type = "normal")==
* == User(user = "Giulian617" type = "normal")==
h2. Proiecte personale
h2. Proiecte personale (https://github.com/Razvan48)
* Un brute-force A.I. de sah (C++) (Am folosit algoritmi precum Minimax Algorithm, Alpha-Beta Pruning, Position Hashing, Zobrist Hashing.)
* Un brute-force A.I. de sah (C++) (Am folosit algoritmi precum MinMax Algorithm, Alpha-Beta Pruning, Position Hashing, Zobrist Hashing.)
* Un brute-force A.I. de X si 0 (C++) (sunt asa de putine configuratii posibile ale tablei de X si 0 incat pot fi precalculate toate raspunsurile si apoi programul raspunde in O(1) la fiecare mutare, folosind o functie de hash).
* Un voxelgame (C++, OpenGL)
* Diverse jocuri 2D (C++, OpenGL)
* Un voxel game (C++, OpenGL)
* Diverse jocuri 2D (C++, Python impreuna cu PyGame, OpenGL)
* Un simulator de coliziuni plastice si elastice intre cercuri 2D (C++, OpenGL) (poate reusesc sa il generalizez pentru orice poligon convex)
* Diverse jocuri si proiecte 3D (C++, OpenGL)
* Un raycaster inspirat dupa jocurile Wolfenstein (1992) si Doom (1993) (C++, OpenGL)
* Jocul Minesweeper facut in Python, folosind modulul Pygame
* Un greedy A.I. pentru jocul online Wordl
* Jocul MineSweeper facut in Python, folosind modulul PyGame
* Un greedy A.I. pentru jocul online Wordle (Python si PyGame)

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.