Diferente pentru problema/xor intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Lui Hadrianus îi plac matricele infinite care sunt generate după o anumită regulă. Înainte de primul baraj, el se gândeşte la o astfel de matrice, în care elementul de pe linia $i$ şi coloana $j$ este egal cu $i xor j$. Hadrianus doreşte să determine suma elementelor pentru unele submatrici ale matricii formate după regula de mai sus.
Se numeşte submatrice de coordonate $(L1, C1, L2, C2)$, cu $1 ≤ L1 ≤ L2$ şi $1 ≤ C1 ≤ C2$, o zonă dreptunghiulară din matrice care are colţul stânga-sus pe linia $L1$ şi coloana $C1$ şi colţul dreapta-jos pe linia $L2$ şi coloana $C2$.
Operaţia $xor$ reprezintă operaţia de disjuncţie exclusivă realizată pe biţii operanzilor. În Pascal, operatorul corespunzător este $xor$, iar în C/C++ acest operator este $^$. De exemplu, $20 xor 14 = 26$. Matricea formată are primele elemente conform figurii alăturate.
!> problema/xor?xor.png 70%!
Operaţia $xor$ reprezintă operaţia de disjuncţie exclusivă realizată pe biţii operanzilor. În Pascal, operatorul corespunzător este $xor$, iar în C/C++ acest operator este $^$. De exemplu, $20 xor 14 = 26$. Matricea formată are primele elemente conform figurii alăturate.
Scrieţi un program care citeşte coordonatele a $T$ submatrice şi afişează pentru fiecare dintre aceste submatrice suma elementelor sale modulo $P$ (restul împărţirii sumei la $P$), unde $P$ este un număr prim.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.