Diferente pentru problema/rps intre reviziile #4 si #17

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="rps") ==
Dezamăgită de rezultatul de la ONI 2013, Miruna s-a gîndit să îşi încerce norocul la campionatul mondial de ”Rock – Paper – Scissors”. Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu jocul, regulile sunt următoarele:
{*} Întotdeauna se vor înfrunta direct doi jucători.
{*} Pentru a decide învingătorul unei runde, cei doi vor face anumite gesturi în acela şi timp
folosindu-şi mîinile:
{*} Palma întinsă reprezintă hîrtia.
{*} Două degete întinse reprezintă foarfecele.
{*} Pumnul strîns reprezintă piatra.
 
{*} Piatra bate foarfecele, foarfecele bat hîrtia, iar hîrtia bate piatra.
{*} În cazul în care ambii jucători fac aceeaşi alegere, runda se termină remiză.
La această ediţie a campionatului mondial organizatorii vor să evite pe cît posibil confruntările care se termină remiză. Drept urmare au decis ca orice meci să se joace în maximum K runde: va fi declarat cîştigător primul jucător care reuşeşte să cîştige o rundă. Dacă în toate cele K runde cei doi fac aceleaşi alegeri, atunci confruntarea dintre ei este declarată remiză. O victorie valorează W puncte, o remiză D puncte, iar o înfrîngere nu schimbă punctajul total al unui concurent. Sistemul de joc este sub formă de campionat, ceea ce înseamnă că Miruna se va înfrunta pe rînd cu toţi ceilalţi N  oncurenţi.
Spre deosebire de celelalte competiţii de ”Rock – Paper – Scissors” din lume, la acest campionat mondial jucătorii nu au voie să facă alegerile în mod aleator. În schimb, înainte de începutul campionatului, ei trebuie să prezinte juriului o serie de exact K opţiuni pentru cele K runde, urmînd ca în fiecare confruntare să facă aceleaşi alegeri. Practic, membrii juriului vor şti rezultatul oricărei confruntări încă dinaintea startului campionatului.
* Întotdeauna se vor înfrunta direct doi jucători.
* Pentru a decide învingătorul unei runde, cei doi vor face anumite gesturi în acelaşi timp folosindu-şi mîinile:
** Palma întinsă reprezintă hîrtia.
** Două degete întinse reprezintă foarfecele.
** Pumnul strîns reprezintă piatra.
!problema/rps?poza.jpg!
* Piatra bate foarfecele, foarfecele bat hîrtia, iar hîrtia bate piatra.
* În cazul în care ambii jucători fac aceeaşi alegere, runda se termină remiză.
Fiind o fiinţă matinală, asemenea concurenţilor de la ONI 2013, Miruna se trezeşte de dimineaţă în ziua concursului şi ajunge prima la locul desfăşurării probei. Folosindu-şi farmecele ei nemaipomenite, Miruna poate citescă minţile adversarilor i. De fiecare dacînd un alt concurent soseşte la locul desfăşurii probei ea poate afla seria de K opţiuni pe care acesta le va prezenta juriului. Folosindu-se de aceste informaţii, Miruna vrea  sească o strategie care  îi maximizeze scorul.
La această edie a campionatului mondial organizatorii vor  evite pe cît posibil confruntările care se termină remiză. Drept urmare au decis ca orice meci să se joace în maximum $K$ runde: va fi declarat ştigător primul jucător care reeşte să cîştige o rundă. Da în toate cele $K$ runde cei doi fac aceleaşi alegeri, atunci confruntarea dintre ei este declarată remiză. O victorie valorează $W$ puncte, o remiză $D$ puncte, iar o înfrîngere nu schimbă punctajul total al unui concurent. Sistemul de joc este sub formă de campionat, ceea ce înseamnă  Miruna se va înfrunta pe rînd cu toţi ceilalţi $N$ concurenţi.
Din nefericire, Miruna nu cunoaşte numărul total N al concurenţilor înscrişi la probă, aşa că de fiecare dată cînd soseşte un nou concurent, ea îşi regîndeşte strategia optimă care îi maximizează scorul (adică să obţină cât mai multe puncte în confruntarea cu acei concurenţi care au ajuns deja la locul desfăşurării probei). Vouă vi se cere să implementaţi un program care să o ajute pe Miruna.
Spre deosebire de celelalte competiţii de ”Rock – Paper – Scissors” din lume, la acest campionat mondial jucătorii nu au voie să facă alegerile în mod aleator. În schimb, înainte de începutul campionatului, ei trebuie să prezinte juriului o serie de exact $K$ opţiuni pentru cele $K$ runde, urmînd ca în fiecare confruntare să facă aceleaşi alegeri. Practic, membrii juriului vor şti rezultatul oricărei confruntări încă dinaintea startului campionatului.
 
Fiind o fiinţă matinală, asemenea concurenţilor de la ONI 2013, Miruna se trezeşte de dimineaţă în ziua concursului şi ajunge prima la locul desfăşurării probei. Folosindu-şi farmecele ei nemaipomenite, Miruna poate să citescă minţile adversarilor săi. De fiecare dată cînd un alt concurent soseşte la locul desfăşurării probei ea poate afla seria de $K$ opţiuni pe care acesta le va prezenta juriului. Folosindu-se de aceste informaţii, Miruna vrea să găsească o strategie care să îi maximizeze scorul.
 
Din nefericire, Miruna nu cunoaşte numărul total $N$ al concurenţilor înscrişi la probă, aşa că de fiecare dată cînd soseşte un nou concurent, ea îşi regîndeşte strategia optimă care îi maximizează scorul (adică să obţină cât mai multe puncte în confruntarea cu acei concurenţi care au ajuns deja la locul desfăşurării probei). Vouă vi se cere să implementaţi un program care să o ajute pe Miruna.
h2. Cerinţă
Se dau N liste de lungime K, reprezentând opţiunile concurenţilor în ordinea în care aceştia sosesc la proba de concurs. Fiecare listă va fi formată din caracterele R, P şi S cu următoarea semnificaţie:
• R – piatră (rock)
• P – hîrtie (paper)
• S – foarfece (scissors)
Programul vostru va afişa tot N liste de lungime K, formate din caracterele R, P şi S, reprezentând strategia optimă a Mirunei la fiecare moment de timp cînd soseşte un concurent nou. În cazul în care există mai multe strategii optime, trebuie să o afi şa ţi pe cea minim lexicografică.
Se dau $N$ liste de lungime $K$, reprezentînd opţiunile concurenţilor în ordinea în care aceştia sosesc la proba de concurs. Fiecare listă va fi formată din caracterele $R, P$ şi $S$ cu următoarea semnificaţie:
 
* $R$ – piatră (rock)
* $P$ – hîrtie (paper)
* $S$ – foarfece (scissors)
 
Programul vostru va afişa tot $N$ liste de lungime $K$, formate din caracterele $R, P$ şi $S$, reprezentînd strategia optimă a Mirunei la fiecare moment de timp cînd soseşte un concurent nou. În cazul în care există mai multe strategii optime, trebuie să o afişaţi pe cea minim lexicografică.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $rps.in$ se vor afla numerele N, K, W şi D, cu semnificaţia din enunţ. Următoarele N linii vor conţine câte un şir de lungime K format din caracterele R, P şi S, reprezentând opţiunile concurenţilor.
Fişierul de intrare $rps.in$ se vor afla numerele $N, K, W$ şi $D$, cu semnificaţia din enunţ. Următoarele $N$ linii vor conţine câte un şir de lungime $K$ format din caracterele $R, P$ şi $S$, reprezentînd opţiunile concurenţilor.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $rps.out$ se vor afişa N linii, fiecare conţinând răspunsul cerut la fiecare moment de timp.
În fişierul de ieşire $rps.out$ se vor afişa $N$ linii, fiecare conţinând răspunsul cerut la fiecare moment de timp.
h2. Restricţii
h3. Explicaţie
Strategiile din fişierul de ieşire îi garantează Mirunei scorurile 2, 4, 4 şi 6. Acestea sunt scorurile maxime care pot fi obţinute, iar soluţiile prezentate sunt minime din punct de vedere lexicografic.
Strategiile din fişierul de ieşire îi garantează Mirunei scorurile $2, 4, 4$ şi $6$. Acestea sunt scorurile maxime care pot fi obţinute, iar soluţiile prezentate sunt minime din punct de vedere lexicografic.
== include(page="template/taskfooter" task_id="rps") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
1409