Fişierul intrare/ieşire:pscarb.in, pscarb.outSursăConcursul National de Informatica "Adolescent Grigore Moisil" 16
AutorGeorge MarcusAdăugată deAGMinformaticaAGMInformatica AGMinformatica
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

PScArb

Fie un arbore cu N noduri, dintre care K frunze. Fiecare nod are una dintre culorile R, G, B.

Arborele respecta proprietatea: drumul dintre oricare doua frunze trebuie sa contina fiecare culoare de un numar impar de ori.

Generati un astfel de arbore.

Date de intrare

Fişierul de intrare pscarb.in va contine doua numere naturale separate printr-un spatiu, N si K.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire pscarb.out se vor gasi pe primele N-1 linii, muchiile arborelui. O muchie este descrisa prin indicii celor doua noduri separati printr-un spatiu. Pe urmatoarea linie se va afla un sir format din caracterele R, G si B, care descrie culorile nodurilor (a i-a valoarea descrie culoarea nodului i).
In cazul in care nu exista solutie, afisati -1.

Restricţii

  • 2 ≤ K ≤ N ≤ 100
  • Trei culori cunosc pe lumeeeee...

Exemplu

pscarb.inpscarb.out
3 2
1 2
2 3
RGB
100 100
-1

Explicaţie

Primul exemplu: Pe drumul dintre frunzele 1 si 3 apar culorile R, G si B, fiecare o singura data.
Al doilea exemplu: Nu se poate construi un arbore cu 100 de noduri si 100 de frunze.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?