Fişierul intrare/ieşire:mere.in, mere.outSursăFMI No Stress 5
AutorMarius Dumitran, Teodor PlopAdăugată defmins123FMI No Stress fmins123
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie8192 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Mere

Santa Klaus şi Mickey Mouse au un coş în care se află exact N mere. Ei s-au gândit să se joace un joc cu aceste mere, bazat pe următoarele reguli:

  • Cei doi vor muta alternativ.
  • Fiecare jucător joacă optim (dacă există o strategie care îi asigură câştigul, acesta o va folosi).
  • Santa Klaus mută întotdeauna primul.
  • Jucătorul de la mutare trebuie să ia un număr natural între 1 şi K mere din coş.
  • Jocul se termină în momentul în care în coş rămân strict mai puţin de K mere, iar câştigătorul este declarat cel care a luat cele mai multe mere! Dacă amandoi jucătorii au strâns acelaşi număr de mere, rezultatul jocului este remiză.

Cei doi vor juca în total T jocuri de acest tip.

Date de intrare

Fişierul de intrare mere.in conţine un număr natural T, reprezentând numărul de jocuri. Fiecare din următoarele T linii conţin câte două numere naturale N şi K, având semnificaţia din enunţ.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire mere.out se vor găsi T linii. Pe fiecare linie i din cele T se va găsi numele câştigătorului din al i-lea joc, astfel:

  • în cazul în care Santa Klaus câştigă, se va afişa Santa Klaus
  • în cazul în care Mickey Mouse câştigă, se va afişa Mickey Mouse
  • dacă jocul se termină cu o remiză, se va afişa Remiza

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 100
  • 1 ≤ N ≤ 109
  • 1 ≤ K ≤ 109
  • În cazul în care iniţial, în cos se află un număr de mere mai mic strict decât K, Santa Klaus nu va putea face prima mutare şi jocul se va încheia.

Exemplu

mere.inmere.out
2
10 6
5 10
Santa Klaus
Remiza

Explicaţie

Pentru primul test, Santa Klaus va lua 6 mere din coş. În coş vor rămâne exact 4 mere, deci jocul se termină. Santa Klaus a strâns 6 mere, iar Mickey Mouse 0. Deci, Santa Klaus este câştigător.

Pentru cel de-al doilea test, Santa Klaus nu are voie să ia mere din coş, din moment ce coşul nu are cel puţin 10 mere în el. Jocul se termină remiză, pentru că ambii au strâns 0 mere.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content