Diferente pentru problema/lru intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Adrian Wonder Boy tocmai a primit un joc nou. Acesta constă din n triunghiuri echilaterale  situate în plan vertical având o latură orizontală şi vârful opus acesteia îndreptat în sus. Triunghiurile au laturile de lungime 1,2,3,…,n şi sunt incluse unul în altul astfel încât oricare două triunghiuri consecutive au un unghi comun. Mai precis,  un triunghi mic (de latură i; în desen i=3) poate fi în exact urmatoarele 3 poziţii faţă de triunghiul mai mare (de latură i+1) :
 
| !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img0.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img1.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img2.png! |
| L. triunghiul mic este “în stânga”. | R. triunghiul mic este “în dreapta”. | U. triunghiul mic este “sus”. |
Starea jocului la un moment dat poate fi codificată printr-un şir de n-1 caractere ‘L’ , ‘R’ sau ‘U’ care descriu poziţia fiecărui triunghi de latura i (1<=i<n) faţă de triunghiul de latură i+1. De exemplu pentru n=4 în figurile de mai jos avem trei stări ale jocului împreună cu codificările acestora.
 
| !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img3.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img4.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img5.png! |
| Starea 1: RLL  | Starea 2: RLU | Starea 3: LRU |
Starea jocului poate fi modificată prin glisarea unuia dintre triunghiurile interioare pe direcţia uneia dintre laturi într-un sens sau altul, cu exact o unitate. De exemplu glisând orizontal spre dreapta triunghiul de latură 2 se poate trece din starea 2 în starea 3. Faţă de triunghiul de latură 3, triunghiul de latură 2 a trecut din stânga în dreapta. (Reţineţi faptul că prin glisarea unui triunghi cele interioare lui rămân pe poziţia veche, deci unele mutări nu sunt posibile. De exemplu, în starea 1 triunghiul de latură 2 nu poate glisa în sus deoarece triunghiul de latură 1 ar rămâne în afara triunghiului de latură 2)
Se efectuează 5 glisări şi jocul trece prin următoarele stări:
RLL -> ULL -> LUL -> RUL -> RLU -> LRU
!{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img6.png! !{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img7.png! !{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img8.png! !{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img9.png! !{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img10.png! !{width: 44px; height: 37px;}problema/lru?lru_img11.png!
== include(page="template/taskfooter" task_id="lru") ==
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="lru") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.