Fişierul intrare/ieşire:jpg.in, jpg.outSursăWinter Challenge 2008, Runda 2
AutorBogdan Alexandru StoicaAdăugată defireatmyselfBogdan-Alexandru Stoica fireatmyself
Timp execuţie pe test0.25 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Joc pe grid

Devenind Presedintele Romaniei, Dubluveu a trebuit sa renunte la jocurile de noroc, dar si-a gasit repede o noua distractie. In timpul liber, cand nu sunt prinsi cu treburile tarii, el si Primul Ministru joaca urmatorul joc. Deseneaza, pe o foaie de hartie, N segmente de lungime 1 u (o unitate), paralalele cu axele de coordonate, in asa fel incat sa se poata ajunge din orice punct in orice alt punct al figurii, mergand doar pe segmentele trasate (fig. 1).

Dupa ce au stabilit tabla de joc, cei doi pot incepe sa coloreze, alternativ, segmentele. Jucatorul aflat la mutare, poate sa coloreze un segment doar daca acesta este latura a unui patrat de 1×1 care nu are colorata nicio alta latura. Spre exemplu (fig. 2), jucatorul aflat la mutare poate sa coloreze oricare din segmentele marcate cu verde. Nu poate colora, insa, niciun segment marcat cu albastru pentru ca zona a este un patrat de latura 2 u (doua unitati), iar zona b (care este patrat de 1×1) are deja colorata o latura (cea cu rosu). De asemenea, nici cel marcat cu mov nu poate fi colorat deoarece, patratul c (singurul de care apartine segmentul) are, la randul lui, o latura colorata anterior.
Pierde cel ce nu mai poate efectua nicio colorare.

Cerinta

Stiind ca ambii jucatori joaca optim si ca Dubluveu incepe, intotdeauna, jocul, se cere sa determinati daca el are strategie de castig si, in caz, afirmativ sa-i indicati toate posibilitatile de a face prima mutare pentru a-l infrange pe Primul Ministru.

Date de intrare

Fisierul de intrare jpg.in contine numarul natural N reprezentand numarul de segmente desenate. Urmeaza apoi N cvadruplete (x1,y1,x2,y2), reprezentand coordonatele unui segment.

Date de iesire

In fisierul de iesire jpg.out se va scrie, pe prima linie, 1 daca Dubluveu are strategie de castig, sau 2, altfel. Daca Dubluveu castiga, pe a doua liniie se vor scrie toate posibilitatiile acestuia de a face prima mutare pentru a-l infrange pe Primul Ministru. Mai exact, vor fi afisati in ordine crescatoare indicii segmentelor cu proprietatea ca daca segmentul respectiv este primul pe care Dubluveu il coloreaza, atunci Dubluveu va castiga jocul.

Restrictii

  • 1 ≤ N ≤ 50
  • fiecare segment are lungimea 1 si este paralel cu OX sau cu OY
  • coordonatele sunt numere naturale cuprinse in intervalul [0,50]
  • Toate segmentele din fisierul de intrare sunt distincte
  • pentru 30% din teste N ≤ 13
  • pentru 60% din teste N ≤ 23

Exemplu

jpg.injpg.out
8
2 1 2 0
1 2 2 2
2 2 2 1
0 2 1 2
1 1 2 1
2 0 1 0
1 1 0 1
1 1 1 2
1
2 3 5 8
9
1 2 1 3
1 2 2 2
1 3 2 3
2 1 2 2
3 1 2 1
2 3 2 2
3 1 3 2
3 2 3 3
3 2 2 2
2
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content