Fişierul intrare/ieşire:jjoe.in, jjoe.outSursăFall Contest #2, SGU 2002
AutorMugurel Ionut AndreicaAdăugată demugurelionutMugurel-Ionut Andreica mugurelionut
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Jjoe

Joe este o broasca careia ii place sa sara foarte mult. De fapt, asta e tot ceea ce face: sare in fata si in spate de-a lungul axei numerelor intregi (o linie dreapta pe care sunt marcate toate numerele intregi, atat pozitive, cat si negative). La inceput Joe se afla langa punctul marcat cu 0. De aici, el poate sari in sensul pozitiv sau in sensul negativ al axei o distanta egala cu x1 sau cu x2. Din punctul unde a ajuns, el poate sari din nou o distanta egala cu x1 sau cu x2, in sensul pozitiv sau negativ s.a.m.d. Joe vrea sa ajunga langa punctul marcat cu numarul P, dupa exact K sarituri. Dumneavoastra trebuie sa decideti daca acest lucru este posibil.

Date de intrare

Fisierul de intrare jjoe.in va contine 4 numere intregi: x1, x2, P si K, separate prin cate un spatiu.

Date de iesire

Prima linie a fisierului de iesire jjoe.out va contine sirul "DA", daca Joe poate sa ajunga langa punctul marcat cu P dupa exact K sarituri sau "NU", in caz contrar. Daca raspunsul este "DA", pe a doua linie veti afisa 4 numere intregi, separate prin cate un spatiu: P1, N1, P2, N2. P1 este numarul de sarituri de distanta x1 pe care Joe le-a efectuat in sensul pozitiv al axei. N1 este numarul de sarituri de distanta x1 pe care Joe le-a efectuat in sensul negativ al axei. P2 este numarul de sarituri de distanta x2 pe care Joe le-a efectuat in sensul pozitiv al axei. N2 este numarul de sarituri de distanta x2 pe care Joe le-a efectuat in sensul negativ al axei. Cele 4 numere trebuie sa respecte relatiile:

P1*x1 - N1*x1 + P2*x2 - N2*x2 = P
P1 + N1 + P2 + N2 = K

In caz ca exista mai multe solutii, puteti afisa oricare dintre ele.

Restrictii

  • 0 < x1, x2 < 40 000
  • -40 000 < P < 40 000
  • 0 ≤ K < 2 000 000 000

Exemplu

jjoe.injjoe.out
2 3 -1 12
DA
1 0 5 6
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content