Sedinta 2008-10-21

Locatie si ora

Ne intalnim marti, 21 octombrie la ora 16:30 la Cafepedia, Universitate

Participanti

Agenda

  • Recapitulare sedinta anterioare
  • Stabilit locatie si data pentru sedinta urmatoare
  • OJI Schimbare Borland
  • discutat/votat OKR-uri
  • Hackaton
  • Coding Camp
  • preONI 2009
  • Blog post
  • Grup infoarena
  • Complexul elitist si infoarena.org

Rezolutii

  • OJI: Prostu, Bogdan, Cosmin si Silviu se ocupa de analiza mediilor de dezvoltare pentru Windows pana la sedinta viitoare; discutia are loc pe grup; trebuie sa vedem daca se baga si Vali
  • Notite pentru OKR-uri:
    • Extinde arhiva: 30 de probleme de la loturi (si juniori) si ONI
    • Imbunatatire teste: numere exacte
    • Open surse: doar masurare
    • Arhiva educationala: 15-20 de probleme ; nu se aproba notitele
    • Tagging: bagam cat mai multe date in tag-uri; scopul e filtrare
    • Organizeaza concursuri: pagina concursuri + concursul lui Ciucu (in noiembrie)
    • Scrie articole: tragem linie, inchidem articolele incomplete
  • Mircea face Coding Camp in weekend-ul 8-9 noiembrie (Silviu a zis ca vine si el!) si inca unul intr-un alt weekend
  • Tero si Victor isi completeaza profilul
  • Mircea actualizeaza pagina de Organigrama folosind notitele lui Cristi si rezultatele de azi (done)
  • Notite preONI 2009 "smecher":
    • vrem sistem de submit
    • schimbam numele
    • finala in alt loc decat Bucuresti
  • Mircea vorbeste cu Cristi de probleme de performanta si e High Priority pentru coding camp (done)
  • "Complexul elitist si infoarena.org" se raporteaza si e #1 pe agenda de data viitoare
  • Sedinta in ~2 saptamani, probabil fix inainte de Coding Camp
  • Cosmin scrie IAP de Virtual Contents (done)
  • Pentru sedinta viitoare ne gandim la ce zice Cosmin: prea multe chestii de facut, prea putina lume; ne trebuie mai mult "focus" pe chestiile foarte importante (ex.: OJI, preONI, development)
  • In sdeinta viitoare discutam din nou OKR-urile (si le prioritizam)

Notite

  • Ce facem cu Hackaton?

Notite de la Cristian

  • Am discutat cu Mircea si am clarificat propunerea de OKRs ca sa semene mai mult cu modelul folosit de Google. Daca nu ati apucat sa cititi, iata un rezumat intr-un paragraf:

Un OKR (Objective and Key Results) este format dintr-un obiectiv si o serie de rezultate cheie, masurabile. Daca rezultatele cheie au fost indeplinite, se considera ca obiectivul a fost atins. Toate OKR-urile se stabilesc trimestrial.

Carevasaica, trebuie sa ne aliniem la trimestre, deci primele OKR-uri vor fi numai pentru ce-a mai ramas din octombrie, luna noiembrie, si decembrie - practic mai putin de doua luni daca luam in calcul sarbatorile. In ianuarie ne facem urmatorul set de obiective. Daca vi se pare prea des, ganditi-va ca dureaza macar cateva iteratii pana ca OKR-urile sa devina deprinderi.

  • De asemenea, am revizuit cu Mircea unitatile organizationale. Cred ca aici mai e de reflectat, si v-as ruga sa o faceti.
  • Legat de OKR-urile propuse deja in organigrama, le-am citit si cred ca sunt un inceput bun. Inca nu au structura de OKRs. Fiecare obiectiv trebuie sa aiba setul lui de rezultate cheie, ca sa putem determina la sfarsit care obiective au fost atinse si care nu. O sa le mai citesc pe masura ce le redactati si o sa va contactez personal acolo unde cred ca sunt neclaritati.
  • O remarca legata de preONI: Silviu si Mircea cunosc discutia pe care am purtat-o cu Ecaterina Andronescu. Nu mai putem sa ne raportam la ONI. Putem sa facem un concurs mai bun decat ONI, mai progresist. Dupa cum vedeti, organizarea nationalei ramane aproape neschimbata dupa atatia ani, si este sanatos, cred, sa fie mai conservatori. Totusi, cineva trebuie sa dea un exemplu, cineva trebuie sa faca experimente. Faceti din preONI ce ati vrea voi sa reprezinte ONI. Lasati comisia nationala sa se ghideze dupa noi, nu invers.
  • Legat de articole: Catalin Francu vrea sa scrie o serie de articole introductive, la nivel de manual de clasa a IX-a. Asta adreseaza oarecum "complexul elitist."
  • Imi asum partea de Fund raising, Community Ladder (partea de implementare, la design am nevoie de ajutorul vostru), newsletter, marketing si relatii publice.