Scrie articole normalnormalnormalnormalnormal

Folosind modelul de wiki, infoarena oferă şansa tuturor membrilor săi să contribuie la realizarea de articole sau la îmbunătăţirea celor existente. Dacă vrei să afli mai multe despre conceptul de wiki intră aici, iar dacă vrei să contribui la această iniţiativă citeşte mai jos ce trebuie sa faci.

De ce m-aş băga?

  • O carieră în cercetare în informatică poate debuta cu nişte articole online!
  • Vei învăţa care sunt elementele cheie pentru a scrie un articol.
  • Vei învăţa pe alţii ceea ce ştii, aşa cum probabil şi tu ai învăţat din articolele deja existente.

Ce pot să fac?

De-a lungul timpului, utilizatorii infoarena şi-au manifestat interesul în a scrie articole pentru întreaga comunitate. În momentul de faţă ne concentrăm eforturile atât pe completarea şi aducerea la o formă prezentabilă a acestor articole vechi, cât şi pe scrierea de articole noi. Sunt 3 moduri în care poţi contribui:

1. Ajută-ne la ce lucrăm acum

În tabelul de mai jos poţi găsi articolele începute, împreună cu stadiul în care se găseşte fiecare. Dacă eşti dornic să ne ajuţi, alege-ţi unul din articolele de care nu se ocupă nimeni şi ia legătura cu coordonatorul proiectului ca să afli ce mai e de făcut la el.

TitluAutorStadiuVoluntar(i)
Transformari geometriceCosminCosmin Negruseri CosminÎN LUCRUMariusMarius Stroe Marius
Arbori indexaţi binarskortzyMihai Scortaru skortzyÎN LUCRU?
Arborele componentelor biconexe şi al nodurilor criticemugurelionutMugurel Ionut Andreica mugurelionutNETRANSCRIS?
Algoritmi de flux maxim în reţelemugurelionutMugurel Ionut Andreica mugurelionutNETRANSCRIS?
Tehnici avansate de programare dinamicăZeusCatalin Tiseanu ZeusÎN LUCRUZeusCatalin Tiseanu Zeus
Flux si cuplajblasterzMircea Dima blasterzÎN LUCRUblasterzMircea Dima blasterz

2. Preia şi dezvoltă un subiect mai vechi

Ai nevoie de un impuls pentru a-ţi da drumul la scris? Sunt câteva articole pe infoarena începute, dar abandonate, precum şi nişte schiţe. Poţi folosi ideile de start ale autorului şi îl poţi transforma într-un articol bine documentat. În plus, poţi lua legătura cu autorul iniţial şi poţi afla viziunea sa asupra subiectului. Iată o listă de articole abandonate şi de schiţe:

TitluAutor initial
Programare dinamica / memoizare (trading space for time): link1ZeusCatalin Tiseanu Zeus
Arbori indexati binarskipyGiurgea Mihnea skipy
Dinicalexandru.mosoiAlexandru Mosoi alexandru.mosoi
Probleme de geometrie si solutiiCosminCosmin Negruseri Cosmin
Teoria jocurilorfilipbFilip Cristian Buruiana filipb
Psihologia concursurilor de informatica - Lucrul cu numere maricata00Catalin Francu cata00
Psihologia concursurilor de informatica - Lucrul cu structuri mari de datecata00Catalin Francu cata00
Psihologia concursurilor de informatica - Probleme de concurscata00Catalin Francu cata00
Notiuni de geometrie analitica si aplicatiidevilkindSavin Tiberiu devilkind
sima_cotizoSima Cotizo sima_cotizo
Diagrame Voronoicata00Catalin Francu cata00
Algoritmi de baleierestef2nStefan Istrate stef2n

3. Creează ceva nou

Ai o idee nouă de articol? Sau pur şi simplu vrei să te apuci de la 0 de un subiect? Ia legătura cu coordonatorul proiectului sau anunţă pe forum. Este posibil să primeşti ajutor şi de la alţi utilizatori infoarena. În plus, noi îţi propunem o listă de articole pe care ni le-am dori scrise, în caz că nu te-ai decis asupra temei:

Titlu
Depanarea programelor C/C++ cu gdb in Linux
Testarea surselor in timp de concurs sau Cum sa reduci buselile
Tutorial LaTeX
Probleme cu becuri
Punct în interiorul unui poligon neconvex
Automate

Ne rezervam dreptul să nu acceptăm sau să ştergem articolele care nu se potrivesc cu tema şi target-ul site-ului.

Cu cine iau legătura?

Cu coordonatorul proiectului:

Sau dacă vrei să contribui la un articol la care se lucrează deja, poţi vorbi direct cu voluntarii care se ocupă de el.

Discuţii pe forum

remote content